Sivut

3.5.2014

Liibalaabaa osa 3562547

Vappu oli ja meni ja meni hyvin! Tai no, vappuaatto meni hyvin, vappupäivän makasin viiteen asti ennenku pystyin nouseen. :---D Mut vapusta varmaan sitte huomenna tai ylihuomenna kun oon saanut loput kuvat itelleni! Huhtikuun suosikitkin pitäisi tehdä. Ja oishan mulla miljoona muutakin postausta jotka pitäisi tehdä. :---D

Eilen pompin pitkin Ylivieskaa kattelemassa Ailille ja sen poikaystävälle tuparilahjaa. Kävin myös kotona hakemassa vähän lautapelejä! Ja viemässä äidin haudalle enkelipatsaan.

 En oo kyllä tuota Carcassonnea pelannu ikinä mut veikkaisin sen olevan hyvä, joten otin mukahan.


 Näin hyviä kuvia saa meijän kerrostalon rapussa. :D

Menin Pekan seuraks Kingiin ja otin Cappuccinon ja pirtelön. Oli hyvvää. :3

 Tänään kävin sitten Ailin kans lenkillä ja oon löhönny muuten. Kattonu salkkareita. Ja meikannu koska meen sinne tupareihin. :---) Saapa nähä kuin myöhään menee! En kyllä jaksa ryypätä joten oon Ailin seurana selvinpäin, kun sekään ei juo. Ehkä me saadaa nauraa muille kun ne on kännissä!

Tämmösen vien nyt sinne tupareihin. 8D

Naama näyttää tänään tältä:


Kivaa lauantai-iltaa kaikille. :) Huomenna sitten ihanaa musiikinkokeeseen lukua, pitäsköhä ostaa suklaata seuraks! Mää oon ikuisesti pullea tällä menolla. :DD

5 kommenttia:

  1. Carcassonne on loistava! Meillä on kans ja muutama lisäosa. Ei käy tylsäksi kun lauta muuttuu joka peli kerralla :P

    VastaaPoista
  2. Et sinä oo pullea, ihana kissapaita muutenkin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mää vähä, pitäs laihuttaa 8D
      Ja kiitos! Mut se ei päässykää päälle illalla. x(

      Poista