Sivut

20.6.2014

Vaaleanpunaisia kukkia

Moikkamoi! Tämä viikko on töiden kannalta ollut kyllä melko stressaava, eipä oo juuri ehtinyt eikä jaksanut Bloggeria avata. Toivottavasti ensi viikko on taas helpompi. :) Toisaalta se on nautittavaa, kun työ on tarpeeksi haastavaa eikä mitään liukuhihnatyötä.

Harrin kanssa käytiin kuvailemassa Suvannonkappelin pihan puita pari-kolme viikkoa sitten ja vasta nyt nekin kuvat pääsee tänne asti. Mulla on ihan sikana kuvia myös viime viikonlopulta, melko myöhässä siis olen näissä postauksissa! Mutta sellasta se työssäkäyvän arki meinaa olla. ;D



 Monta kesää on pitäny käydä noita kuvaamassa mutta kukinnat on aina kerenneet mennä ohi. Jotenki päässyt unohtumaan aina! Noo nyt saatiin kukkakuvia. :3




 Joo. :D




Äidin haudallakin käytiin viemässä noita kukkia, kun se on siinä Suvannon hautausmaalla. Tulis jo se hautakivi!

Oli ihan hirveet helteet noina päivinä..! Ja nyt on ollut jo melkeen pari viikkoa tosi kylmä. Tiistai oli järkyttävä päivä töissä kun oli varmaan 5 astetta, paleltiin hieman. :D Onneksi nyt paistaa aurinko! Pitääpä ottaa juhannuskuvia paljon. ^__^ Käytiin tosiaan myös Niemelänkylällä ja oleiltiin pihalla ja taidettiin myös syödä.

 Kissanpennut parin viikon takaa. :3




 Harri ajo Saraa takaa kepin kans. :''DD




 Vauvamme. :3


Minni. :------D

Nyt kisut on jo kasvaneet ihan hirmusti! Huomenna mennään taas Niemelänkylälle viettään juhannuspäivää.

Tänään aattona mulla on suunnitelmissa mennä kaverille yöksi kun siellä on jotkut kotibileiden tapaiset. Olin aluksi menossa tänään myös saappaaseen mutta päätin sitten jättää sen ens vuodelle kun oon saanut käytyä koulutuksen. Mua pyydettiin toissapäivänä jo tulemaan ja aluksi olinki lähössä, mut olis sitten tullut niin kiire muiden juhannussuunnitelmien kanssa. Tuo saapastoiminta on siis joka juhannus Kalajoella, vapaaehtoiset pääsee mukaan ja siihen on tosiaan myös koulutus. Siellä ollaan sitten auttamassa nuoria jotka sammuilee yms. ;) No ei nyt pelkästään tuota, mutta nuorten turvana ja tukena ehkä olisi paremmin ilmaistu. Kiinnostaa kovasti olla mukana mut nyt tuli ehkä jotenkin liian äkkiä. Oon kyllä ilmoittaunut jo ensi tammikuun koulutukseen jonka jälkeen sitten munkin saapastoiminta voi alkaa. :)

Olisin halunnut myös mökillä käydä tänä vuonna porukoiden mukana mutta päätin sitten jättää senkin nyt pois kun olin siellä viime vuonna. Harrin kanssa nyt vuorostaan sen porukoiden kanssa. :) Oltiin pääsiäinenkin meidän mökillä. Haluaisin kyllä tuon Kalajoen katsastaa kun oon kerrankin hoodeilla enkä vieläkään ole ollut ikinä Kalajoen juhannuksessa! Saapa nähdä ehtiikö sitä millon käydä siellä ajelemassa. :) Noo jos ei niin sitten viimeistään ensi vuonna VIHDOIN kun oon siinä saappaassa... Onhan tänä vuonna niin kylmäkin, ja Kalajoella varsinkin kun mereltä tuulee.

Mitäs muut tekee juhannuksena? :)

6 kommenttia:

  1. Juon ja soitan Olivialle :) :D

    VastaaPoista
  2. mitä nuo puut on nimeltään ? on muuten aivan ihania ! :) kannattaa käydä kyllä kalajoen juhannuksessa ! vaikka nytkin oli kylmä, se ei menoa haitannu kun niin paljo porukkaa niiin kaikki lämmittää kaikkia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitää hajua noista puista! :DDDD
      Mutta joo ens vuonna varmaanki vihdoin se kalajoen juhannus! Montakohan vuotta jo sinne on pitäny mennä. XD Ja ens vuonnaki oon saappaan porukassa!

      Poista
  3. saako kysyä, että saitko olla päättämässä äitisi hautakivestä millainen siitä tulee ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo! se kivi itseasiassa oli tulluki :) siitä pitää ottaa tänneki kuvaa!

      Poista