Sivut

22.10.2012

fuck shiiiiit

Olen vieläki sairaana. Aaaargh ! Ollaa epäilty bakteeria, sitte onki pelkkä virus, on jänesruttoo ja tänään sain tietää että pissatauti. WTF??? Viime viikolla oon käyny verikokeissa ja pissakokeessa, no tällä viikolla kumpiki uusiksi, tänää kävin verikokeissa jo.... Huoh mitä hommaa. Ei oikeesti mulla oo enää mitään hajua mikä mua vaivaa :-D Ykan tk vaan ei osaa taas mitään. Arvauskeskukseksihan sitä sanotaan.

Tällä hetkellä olo on loistava panadolin voimalla, mut sit ku lääkkeiden vaikutus menee ohi niin kuumetta pukkaa vaan ja 38.9 on vissii ollu korkeimmillaan... Muita oireita onki sitte yskä ja viikko sitte oli vähä lihassärkyä, eikä varmaan muuta. Paitsi nokka vuotaa. Nyt on kyllä vähä valju olo, oon varmaan menettäny ehkä vähä liikaa verta tai sit mua vaan ällöttää koko veriasia niin paljo että on sitten sen takia huono olo. :----D Nimittäin ihan JÄRKYTTÄVÄT menkat, piikitystä suoneen ja verikoe ja tunti sitte nokka alko vuotaan verta ku vesiputous ja sen jälkeen ei oo olo ollu ihan parhaimmasta päästä. Meinaa heikottaa mut kuumetta ei tällä hetkellä oo yhtään, vaan eiköhän seki siitä ala taas nousta... Sorry jos tuli vähä liikaa infoa mut mua ärsyttää niin paljo et pakko avautua. Tais mennä syysloma pommii. Toivottavasti ne nyt huomena näkis niistä kokeista et mikä hitto mua vaivaa.


1. Munaleipä on parasta !
2. Oon myös herkutellu.
3. Olin pienenä aika pupu.
4. Pelleilen koska tylsää. Sairastaminen alkaa käydä rasittavaksi joten mökkihöperöidyn. Pistin myös ripsaria koska kävin kaffella yhellä tyypillä ja yksinkertasesti sormet jo syyhys päästä meikkaamaan - en oo meikannu yli viikkoon ja se on niin kivaa puuhaa.

Nyt ku oon sairas niin voisin oikeestaan huviksi alkaa meikkaileen kaikenlaisia meikkejä aina sillon ku oon paremmassa kunnossa. Sais jotain jännää tänneki. Tällä hetkellä on kyllä niin ällö olo etten kyllä uskalla alkaa seisoskelemaan vessan peilin eessä... Onneks mulla on nytten Sims kolmonen♥ Saa sillä opetella. Oikeesti se on aika hyvä peli, tai siinä jotenki näkee niin kivasti et niillä simeillä on oikeesti kaikilla oma luonteensa eikä toista samanlaista ukkelia oo :-DD Vaikka ne ukot on kyllä rumempia mitä kakkosessa mut ei se haittaa jos pelaaminen on kivempaa ja ihmissuhteilla leikkiminen hauskempaa. ++ isot propsit siitä et voi liikkua siellä vapaasti yhteisötonteilla ilman mitään erillisiä latausjuttuja. Taas meni vähä tajunnanvirtaukseksi ja sheissen jauhamiseksi tää mut ompahan jotaki tekstiä täällä! Propsit joka jakso lukee tänne asti XD

6 kommenttia:

  1. voooii pikaisii paranemisii :3 !

    VastaaPoista
  2. Osta siihen supernatural lisäosa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ladannu ne netistä, ja joo tuo pitää kyllä hommata ! ei jaksa kuluttaa rahaa noihin ainakaa vielä...:D

      Poista