Sivut

22.10.2012

Haaste


Haasteen ohjeet 1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi sen sinulle. !

2. Valitse viisi blogia (joilla siis alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
 
 3. Jokaisen haastetun henkilön täytyy vastata niihin yhteentoista kysymykseen jotka haasteen antaja on esittänyt ja postata vastaukset blogiinsa.Valitse sitten 5 uutta haastettavaa ja linkitä heidät postaukseesi. Keksi 11 uutta kysymysta joihin haastettujen tulee vastata. Älä haasta sitä henkilöä, jolta sait tämän.
 
Elikkäs kiitokset Sonjalle tästä haasteesta! :) Tässä mun vastaukset Sonjan kyssiin:


1. Millainen olisi unelmien seurustelukumppani? - Tosi hankala kysymys tällä hetkellä.. Unelmien seurustelukumppani on mun mielestä semmonen jolle ei tarvi selitellä mitään, ja että pelkkä katse kertoo kaiken ja se toinen tietää mitä ajattelet ja kumpikin ymmärtää toista, kaikki täsmää. Että se toinen on samanlainen ja kiinnostunu samoista asioista, mutta silti kumpikin täydentää toista. Kumppanin kunnioitus ja arvostaminen on yks tärkeimmistä. Kumpikaan ei mun mielestä voi omistaa toista, eikä kumpikaan voi suojella toista loputtomiin pahalta maailmalta. Unelmien seurustelukumppani on sellanen jonka kanssa tunnet sielunkumppanuutta. Itelle sanat "seurustelusuhde" ja "seurustelukumppani" on lähinnä kirosanoja tällä hetkellä, mulle se oikea sana on henkinen ja emotionaalinen ihmissuhde. Sillon kun se oikee löytyy niin tuntuu siltä että se on itsestäänselvyys ja kaiken on tarkotus olla niin. Niinku meret on täynnä suolaa ja kallio on kiveä.
 
2. Miten paljon toisen ihmisen ulkonäöllä on väliä? - No varmaan sen verran että sitä kehtaa katella loppuelämän :---D Kuhan nyt miellyttää toisen silmää, mut en mä ainakaan mitään Ken-nukkea eti. Tykkään miehekkäistä miehistä paljon enemmän mitä semmosista justinbieberzacafron-kiiltokuvapojista.
 
3. ...Entä omallasi? - Ite kyllä tykkään siitä että mies tykkää mun ulkonäöstä, mutten silti yritä liikaa miehen takia, koska pitää herranjestas toiselle kelvata semmosena ku on. Jos oon jonkun miehen mielestä liian ruma ilman meikkiä niin se voi sit painua vittuun ja ettiä paremman näkösen jos siltä tuntuu. Perushygienia on tärkein.
 
4. Pidätkö lävistyksistä ja/tai tatuoinneista? Muutenkin, mitä mieltä? -Aaaaah jooooo♥♥♥♥ Itellä ei kyllä oo ku huulessa ja kielessä ja peruskorvikset, mut oon kyllä aatellu joskus hamassa tulevaisuudessa ottaa tatuoinnin. Tai monta, ei mitään hajua :-D Mut se millasen otan niin sitä pitää oikeesti miettiä ja haluan että sillä on joku merkitys. Miehilläkin oon hulluna varsinkin niihin tatuointeihin, mutta tykkään läväreistäkin. Koko käden tatskat on ihan pirun seksikkäitä. Esim BB-Jouko tänä vuonna on kuuma ihan niiden tatuointiensa ansiosta. Että tatuoidut ja lävistetyt miehet on mun makuun todellakin. Ja tykkään myös naisilla niistä.

 BB-Jouko, kuva googlesta
5.  Kahvi vai tee? - Ennen oli tee mut nykyään kyllä varmaan kahvi vie voiton, oon jääny jo vähä koukkuun. 
 
6. Tupakoitko ja/tai juotko? - Juon liikaa mutten polta. Aattelin vähentää tuota mun juhlimista aika paljo kuhan tästä paranen :D Ja alkaa käymään salilla pitkästä aikaa, pitää saada jotain tolkkua näihin mun elämäntapoihin. Mutta onneksi tuosta tupakista ei oo ongelmia. Vaan aika huonosti menee tällä hetkellä ja ens kesänä oon kunnon pulla jos en nyt ota itteeni niskasta kiinni. Mut baareissa käyntiä en välttämättä vähennä niin paljo, otan vaan tästä lähtien useammin vettä tai limsaa tai vaikka sitä alkoholitonta siideriä.
 
7. Mikä on mielipiteesi abortista? - Jaa-a... Vähän niin ja näin. Kyllä mä sen hyväksyn jos on alaikäinen tai muuten on tosi hyvä syy tehdä se. Mä oon ite jo 18 että tässä iässä nyt voiski jo ottaa vastuuta ja synnyttää sen lapsen jos raskaaksi tulisin. Ja varmasti synnyttäisinkin jos mun äitillä ei olis sitä saakelin syöpää jota ei millään meinata saada pois. Hitto vie jos nyt alan jotain lasta synnyttää niin äiti kuolee pian tuohon kun stressi ei todellakaan mitään hyvää tee, muutenki se on stressannu aina niin paljo et ihmekään kun sairastu.. :((( Joten äitin takia tekisin abortin, en vaan uskaltais ottaa sitä riskiä että äitin syöpä pahenee sen takia että mulle tulee vauva. Viime talvena kävi nimittäin niin ku otin tämän mun kielilävistyksen ja äiti tuli käymään niin sanoin sille että "äiti älä nyt sitte suutu" ja sehän tietenki luuli että multa tulee vauvauutisia, ja helpottu kovin ku työnsinki kielen ulos :D Se sitte sano että säikähti ja oon liian nuori vauvajuttuihin. Kyllä se vetäis semmoset stressit jos tulisin nyt raskaaksi ettei mitään rajaa. Se sai ite esikoisen (eli minut) 27-vuotiaana vasta eikä sen takia varmaan ymmärrä teiniäitejä yhtään, ja olikai sen elämä aika railakasta mun ikäsenä ettei se usko yhtään että mun ikäinen pystyis olemaan äiti. Joten ehkäisy kunniaan !
 
8. Kuvaile unelmavartaloa. - Apua :D Naisella sopivan kokoset tissit (mitkä sitte on sopivat, hmmm) ja semmonen kiva timmi vartalo mutta ehdottomasti muodokas eikä mitään minilantiota. Se on musta kivaa jos pikkuisen vatsalihakset vaikkapa erottuu. Ja miehilläki se pieni lihaksikkuus on aina kuuuuumaa. :-D Varmaan aika samanlaisia ihannevartaloita on kaikilla.
 
 
 Varmaan kumpiki kuva photoshopattuja mut eikö nää oo just niitä nykypäivän kauneusihanteita :-D Kuvat googlesta.
 
9. Karkit vai sipsit? - Karkiiiiit !
 
10. Koira vai kissa? - Kissaaaaat :3

11. Kauanko olet bloggaillut? - Tammikuussa tulee kolme vuotta täyteen. Oompa jaksanu kauan..

En haasta ketään koska oon tehny tän jo niin monesti ja haastanu kaikki niin monesti enkä millään jaksa keksiä kysymyksiä. :---D Mutta kaikki te jotka ette oo tätä tehny niin tehkää jos postausideat on vähissä ja käyttäkää vaikka samoja kysymyksiä mitä mulla oli tossa :))

8 kommenttia:

  1. Ihania nuo Joukon tatuoinnit. :3 En oo vielä jaksanu tehä tätä haastetta, mutta kai sen vaikka kohta tässä voiski.

    VastaaPoista
  2. tatuoidut ja lävistetyt miehet, niissä on tosiaan sitä jotain <3 :)

    VastaaPoista
  3. For real, Olivia? Haluaisitko sä olla oikeesti ton näköne/malline ku toi nainen tos kuvassa? mun mielestä oot nyt just niin hyvä ku vaan olla voit! ja älä jumalauta ala ainakaa laihduttaa! ja ku syö hyvin nii hiukset ja ihoki on paremmassa kunnossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllähän tuo nyt on hiton kuuma nainen vaikkei aito olekaan ;) ja nämä asiat ovat kyllä tiedossa (y)

      Poista