Sivut

24.10.2012

Muumien suusta !

 Pakko jakaa täälläkin :------------DDDD Repeilen.


Muumipeikko:"Heräsin yöllä enkä saanut enää unta"
Myy:"heh heh"
Muumi:"mitä oikein vihjaat?"
Myy:"Tiedän mitä olit tekemässä, minäkin valvoin"
Muumi:*nielaisee*
Myy:"Olit nuuskamuikkusen kanssa"


Noita: "Kun minä oikein jysäytän niin se ei totisesti ole mikään kamelinpieru"


Muumipeikko: "Tätä minä en kenellekkään tytölle anna. Äiti sinä saat sen"


Muumipeikko Niiskuneidille: "Onko totta että Niisku aikoo näyttää meille härvelinsä?"


Muumipeikko Nipsulle: "Tämä on romanttinen seikkailuretki miehille."


Muumipappa:  "iso ja musta, isompi kuin minulla."  (taikurin hattua katsellessa)

Muumipeikko Haisulille: Viimeksi kun näimme upotit uimahousuni liimaan!!

"Uimahuone onkin aika porvarillinen laitos"


Pikku Myy: "Turha vaiva vainajan takia"


"Huikea viidakko, ja ihmissyöjä kanoja!"


Pikku Myy: "Minä olen niin pieni, ettei minulle voi koskaan käydä mitään"


"Muotosi on vain kumman valkoinen"


"Anteeksi muumipeikko, luulin sinua porsaaksi"


"En voi käsittää tälläistä leväperäisyyttä, herra muumipappa"


Pikku Myy: "Minä en siedä lääppimistä, mutta minä tahdon paljon lahjoja."


Muumipappa: "Käytä käsivoimia!"

Muumimamma: "Onpas kivaa kun talossamme on joku joka käyttää vaatteita!"

Muumimamma Muumipeikolle: "kultaseni, olet aasi"

Muumimamma: "Mörkö, olisimme iloisia jos lähtisit kotiin."

Muumimamma: "Pappa mihin lapset menivät?"
Muumipappa: "en pannut merkille.."
Muumipappa:  "Voi minua hömötiaista!"

Muumipappa: "Pieni kolhu vain, mutta saattaa johtaa verenmyrkytykseen"

Muumupappa: "Näytökseen tarvitaan muutakin kuin leijonan takapää. Kokonainen LEIJONA!"

Muumipappa "niin, onhan meressä toisaalta aika paljon vettä."

Muumipappa "minä en ole mikään virtahepo"

Muumipappa: "Ajattelin että voisit rakentaa mammalle pyörän."
Niisku: "Hmm.. Katsotaan.. Sen täytyy olla sellainen joka kestää painavia ihmisiä"

Myy: "HÄN PUTOAA HÄN PUTOAA!"
Postimies: "Putosin kuoppaan jo kolmannen kerran!"
Myy: "Kahta ensimmäistä ei lasketa, koska en ollut näkemässä."

Myy katselee karttaa: Tuoko saari? Ettei vain olisi kärpäsenkakka!

Muumipeikko: "Mihin Nipsu meni?"
Myy: "Pois, jotta unohtaisi rakkautensa minuun."

Nipsu:  "Mamma, miksi Myy on niin huolissaan syntymäpäiväkakusta, sehän on minulla?"
Mamma: "Nipsu kulta, siksi Myy kai onkin niin huolissaan."

Muumimamma: "Laitan helmen  tänne käsilaukkuuni, niin voit joskus antaa sen jollekkin josta pidät."
Muumipeikko: "Tytöllekkö?... En minä tytöistä pidä!!!"
Myy: "yy kaa, yy kaa, kävelen kuin hämähäkki. Yy kaa, yy kaa, oho."

Myy:"Niiskuneiti luulee itseään prinsessaksi!"
Muumipappa: "No hyvä ettei koloratuurisopraanoksi."

Noita:"Ei kannata jättää kiveäkään kääntämättä. Olen kiero!"

Taikuri:"Me taikurit emme ole mitään juomaveikkoja."

Haisuli Nuuskamuikkuselle:"huomenta"
Muikkunen:"huomenta"
Haisuli:" hah, tekopyhä

Muumimamma Ninniltä:"otatko teetä?
Ninni nyökkää myöntävästi.
Muumimamma: "minä tuon sinulle mehua."

"Savupiipustanne pilkistää python!"


Haisuli:"Kuule Muumipeikko, sinulla on tosi tyylikäs lannevaate."


"Älä vingu, riittää kun tuuli vinkuu!"


Myy: "Hän mahtaa olla ruma, kun on mielummin näkymätön."


Muumiamma: "Nyt kukaan ei arvaa että pöytäni alla on sarvikuono."


"Eihän meri kuivu ikinä?" "Tollo! Minne kalat menisivät?"

Muumimamma: "Pikku Myy on liian pieni sairastumaan."


"Näytät ihan haudasta nousseelta." "Kiitos kohteliaisuudesta."


"Hyi, sormet pois Nipsu!"


"Pieni kävelylenkki laukaisee jännityksen."


Muumipeikko:"Pikku Myy mene pöydän alle, tästä voi tulla vaarallista."
Myy:"Hullu! Miten voin iskeä kaulimella pöydän alta?"

Ironisia henkilöitä ei kannata piestä.
- Tuu-tikki

Niiskuneiti: "Muumipappa auta! Veljeni Niisku aikoo hypätä kallion kielekkeeltä!"
Muumipappa: "Oho! Hän on sitä tyyppiä!"

Niiskuneiti: "Lainaan vähän Niiskun ihmenestettä."
Muumipeikko: "Toimiikohan se?"
Niiskuneiti: "Älä huoli, Niiskun vehkeet toimii aina."

Nuuskamuikkunen: "Muumipeikko!"
Muumipeikko: "No mitä?"
Nuuskamuikkunen: "Näytät ihan Tarzanilta!"

Mymmeli pienenä: "Oikea kummitus! Otatko sinä soppaa?"

Niiskuneiti: "Hei, mitä sinä siellä pengot?"
Tahmatassu: " Haa, heräsithän sinä vihdoin! Tiedätkö että kuorsaat kuin porsas?"

Tahmatassu: "Hullunkuriset housut! Ovatko nämä tädin?" (Puhuu Vilijonkalle)

Vanginvartija: "Hän on serkkuni! Hän tekee ihan mitä käsken!"

Niisku on myös aika sovinisti: " Tuollainen ajatus voi syntyä ainoastaan naisen vaatimattomissa aivoissa"



Taiteilija: "Jos häviämme, se on vain osoitus siitä että olemme liian hyviä."
Taiteilija 2: "Näin on. Lahjakkuuteni suorastaan pelottaa minua."


Nipsu yksin ongella: "ei sintin sinttiä, voin kuvitella myyn sanovan: 'Nipsu senkin idiootti, unohdit tietenkin sitoa koukun siimaan` enpäs"



Fredrikson: " Tämä saari on asumaton."
Muumipappa: "Miksi täällä sitten on muuri?"
Fredrikson: "Hmm.. täytyy kysyä saaren asukkailta."



Muumipappa: "Minä vien sinut minne ikinä maailmassa tahdot."
Muumimamma: "En kaipaa kauas."
Muumipappa: "Mennäänkö nukkumaan?"


Muumipappa: "Pikku Myy tee jotain tuolle hullunilmeellesi"


Haisuli: "Nipsu käyttäytyi rumasti kun pyörtyi kuullessaan minun ääneni"

Vilijonkka: "Senkin Muumipappa!"



Tiikeri: "Mieheni on hukkumaisillaan!
Muumimamma: "Voi miten ikävää."


Muumipappa: "VOI HEMMETTI!"  DDD:

Muumipeikko: "Nipsu täytyy löytää!"
Niiskuneiti: "Nii-in"
Pikku Myy: "TULE ESIIN RUMILUS!"



Niiskuneiti: "Enkö minä näytäkin ihan äidiltä?"
Muumipeikko ja Pikku Myy: "…"

Myy: (sataa kaatamalla, Niiskuneiti nukkuu) "Heeerätys!!!"
Niiskuneiti: "Sataako?"
Myy: "Nokkela huomio."


Muumipeikko: "Minulla on ikävä tunne, että Primadonna on itsekäs. Miten joku voi olla niin kaunis olematta mukava? Äh, minä vihaan naisia, vihaan!"


Niiskuneiti: "Kypsyin yön aikana."


Noita: "Kun minä oikein kunnolla jysäytän, niin se ei todellakaan ole mikään kamelinpieru."


Nipsu: "Minä en enää jaksa, en jaksa! Tämä perhe on mahdottoman tyhmä!"



Muumipeikko: "Oho, kompassin neula pyörii."
Myy: "Vaihda paristo."

Muumipeikko: "Kuinka monta lasta sinä sitten haluat?"
Niiskuneiti: "Kaksi… tusinaa olisi sopiva määrä!"
Muumipeikko: "Sitten voit jättää minut pois laskuista..."


Poliisimestari: "Minä olen jättänyt sinut päiväkausiksi yksin..."
Mymmeli: "Ei haittaa! minä ehdin siivota."

Nuuskamuikkunen: "Hemuli ei olekaan enää keräilijä, hänestä on nyt tullut pelkkä omistaja. Eikä se ole läheskään yhtä hauskaa."
Hemuli: "Ei olekaan, hauskuus on mennyttä."
Muumipeikko: "Hermosi ovat kireällä, eikä se että putosin niskaasi helpottanut oloasi."
Hemuli: "No EI, jos tarkkoja ollaan."
Nuuskamuikkunen Hemulille: "Kerää vaikka perhosia."
Hemuli: "Ei tule kuuloonkaan, serkkuni kerää niitä ja hän on täysi tollo."

6 kommenttia:

  1. muumit on niin symppiksii! ♥

    VastaaPoista
  2. En jaksanu lukee kaikkee,mut onko muumit oikeesti sanonu kaikki noi jutut joskus? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on, ja osa on mulle tuttujaki joistaki jaksoista :'DDD

      Poista
  3. AivanMahtavia!!! (luin kaikki :DD)

    VastaaPoista