Sivut

20.10.2012

"Kiitä tunnustuksen antajaa.
Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle. 

Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta. 

Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi."
 
Sain Valtterilta tämmösen tunnustuksen, kiitti siitä ! :----)))
  
Sitten ne kahdeksan satunnaista asiaa itsestäni:
 
1. Oon ollut koko viikon sairas.
2. Mua ärsyttää pikkuhiljaa tää yksinoleminen kämpillä..
3. Oon saanu kasvatettua vähän kynsiä, mut ne on nyt sitten aina täynnä paskaa -.-
4. Oon paennut todellisuutta ihan liikaa viimeaikoina. Pitäis palata maanpinnalle.
5. Haluan tuhlata rahani elämyksiin.
6. Soija on lentäny koko viikon :D
7. Mulla on semmonen salaisuus jonka jossain vaiheessa joudun paljastamaan täällä bloginkin puolella.
8. Musta tuntuu että oon viimeaikoina aiheuttanu paheksuntaa ihmisissä.
 
En laita tätä eteenpäin kellekään kun ei millään jaksa ! :----D 
 

8 kommenttia:

  1. Hmmmmmm salaisuus kuulostaa kiinnostavalta :D

    VastaaPoista
  2. Mitä mitä, mikä salaisuus?? :o Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

    VastaaPoista
  3. Onko salaisuus se, että sulla on nyt jo uusi poikaystävä?

    - ykassa juorut kiertää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo uutta poikaystävää :D ja sen tiiän et ykassa juorut kiertää, mähän oon jo huora ja varmaan ties mitä muuta !

      Poista
    2. Mäkin kuulemma söin ylä-asteella pikku lapsia :)

      Poista
  4. Haastan sut!

    http://diamondzarentforever.blogspot.fi/2012/10/19-haaste.html

    VastaaPoista