Sivut

4.10.2012

PÄIVÄN ASU

Nyt aattelin että voisin oikeesti yrittää ruveta kuvaamaan mun päivän asua joka päivä. Musta on niin kivaa lueskella muidenkin blogeja joissa on päivän asut. Vähän vaihtelua tähänkin. Ja kun on toi järkkäri nyt tosiaan niin kivempaa kuvailla :) Vaikka oon aika paljo inhonnu sitä itselaukasinta ja edes takas juoksemista.

 T-paita Keskinen, Farkut H&M

Sorry huono laatu, valoa ei enää oikeen oo joten saa kameran kans säätää et saa ees jonkilaisia kuvia.. Noo, kyllä mä opin. Äsken vasta muistin nimittäin et onhan se ISO-arvokin olemassa jota kannattaa vaihtaa, vaikka sit kyllä tulee helposti kohinaa :-D Kyllä tää tästä !


Ja nyt on semmonen juttu että syyslomaksi ajokortti pitäs tulla taskuun ! Jeejee :)

4 kommenttia:

  1. tiiäks, et kannattaa tilata sellanen kaukosäädin mitä painaa! Huutonetistä saa tyylii kaheksalla eurolla sellasen kameran kaukosäätimen (eli kaukolaukasin) eikä tarvi enää ikinä mitää itselaukasimia ja sitte saa tosi tarkkoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä oon kuullu tommosesta mut oon aatellu et vissii maksaa paljo ! mut jos ei tosiaa enempää maksa et halvalla saa nii kyllä vois semmosen hommata joskus :D

      Poista
  2. hei, treffataan joku päivä noiden kameroiden kans! :3

    VastaaPoista