Sivut

1.10.2012

Black

Multa on jo kauan sitte pyydetty tummaa goottimeikkiä ja nyt sain vihdoin tehtyä sen. Nyt ku näitä kuvia kattoo niin tää ei ole edes musta :-D Pitää yrittää sitten uudestaan joskus ja teen oikeesti paremman. Koska tää on mun mielestä melkeen normimeikki, joidenkin mielestä saattaa olla tosi tumma mut kyllä mä parempaankin pystyn. Ei tätä goottimeikiksi voi mun mielestä ainakaan sanoa. En oikeen osannu. Uus yritys tuloo vielä!



Sorkke tukka sekasi. Sitä en jaksanu laittaa + se on likanen. Kyllä toi meikki musta kiva on et vois käyttää ihan arkimeikkinäki (tykkään käyttää radikaaleja ja räiskyviä meikkejä, ei oo yhtään mua joku ripsari+puuteriyhdistelmä) mut en mä nää tätä mitenkään goottimeikkinä. Ehkä mun pitäs laittaa mustat kulmakarvat :-D

16 kommenttia:

  1. Tosi kivan näköinen ja hyvin onnistunu, oon itekin joskus yrittäny mutta lopputulos on aina ollu vaan kaks sotkuista mustaa silmää :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ! :) mä oon niin kauan meikannu ja opetellu vahvoja meikkejä että kyllä nykyää onnistuu ihan kaikki 8D harjottelu (Y)

      Poista
  2. oo, toosi kiva toi meikki! :) ja voisit hyvinki pitää tuota ns.normimeikkinä, tai sillee käyttää tuollee. i like :p mitäs muuten kuuluu, näin btw?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voisin kyllä, on vaa nii kova homma tuommoset tehä joka päivä :D ! ja se meikinpoisto illalla... :S ja ei mitää ihmeellistä, ihan hyvää ja silleen :) Uus elämä vähä niinko alkanu !

      Poista
    2. no sepä kiva.:) ja joo se meikinpoisto saattais olla aika työlästä, saati sitten melkeen joka päivä tehä tuommosia meikkejä.:D mutta voisit ainaki alkaa käyttää tuota tyyliä sillee useesti, sopii sulle! :)

      Poista
    3. joo voisin kyllä muuten :) mulle hyvin sopii nuo railakkaat meikit ihme kyllä ! mut mitäs sullle? :))

      Poista
  3. Määki tykkään tosi vahvasta silmänmeikistä. Ihan alaston olo, jos on vähän silmissä meikkiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanoppas muuta ! Kajaalia/eyelineriä pitää olla aina :D

      Poista
  4. ei tää kyl oo sellai goottimeikki, siinä pitää olla vähintäänki mustaa/tosi tummaa huulipunaa, mut jotenki tää meikki kiehtoo mua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) ja joo ei oikee goottimeikistä mee! jotain kaipaa vielä nii pittää yrittää uuellee :D

      Poista
  5. Tää oli tosi kiva ja soppii sulle!:) Tee kuiteski seuraavalla kerralla se kunnon goottimeikki ja voisit samalla laittaa siihe että miten teit sen ja millä meikeillä :) On muute tosi hyvä blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljo kehuista! :) Joo voisin kyllä tehä oikeesti ihan alusta loppuun ! ja meikit kuvata kans :) jos vaan osaan tehä oikeesti semmosen goottimeikin, pitää vaa kokeilla ja kattoo mitä tulee !

      Poista