Sivut

23.4.2013

Orange

Eilen tosiaan värjäilin vähän tukkaa. Piti saada jotain uutta kesäistä väriä :)


Tämmöinen oli tulos. Otin kuvat tuossa tunti sitten ja olis varmaan kannattanu kammata hiukset, mut enhän mää tajunnu :D Toiselta puolelta tukkaki lentää niin ihanasti. Menin sitten kylppäriin vielä lisäileen väriä enemmän.



Nyt sitten tämmösellä mennään! Tuli vähän nätimpi väri :)

Oon aika kyllästyny mun hiuksiin mutta blondina aion toistaiseksi pysyä. Varsinkaan kesän tullessa ei kannata koko päätä ruveta värjäileen, vaalea on paras kesällä.

6 kommenttia:

  1. Mäkin oon kyllästyny mun hiuksiin :D tekis mieli leikata joku ihan kokonaan uus malli mutta sit toisaalta ei raaski. Ja väriä en osaa päättää+pelkään että jos kovin värjään vielä niin tukka ottaa lopputilin.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ainakaan shokkivärit ei rasita! :D mut niihin pitää olla vaan se vaalee pohja... ite haaveilen edelleen vaan pitkästä runsaasti kerrostetusta tukasta. nyt vaan tekis mieli kokomusta tai kokopunanen mut eeeeeei ainakaan vielä :D ja musta tuntuu että mustalla varsinkin näytän kuolleelta.

      Poista
    2. Mäkin oon haaveillu tosta punasesta päästä.. :D Mutta en tiiä raaskinko. Jos haluankin shokkivärin takasin niin vituttaa ruveta blondaamaan ;(

      Poista
    3. sepä se ! blondaus se on niin "ihanaa" aina.... varsinkin punaisesta on ihan hirveää alkaa blondaamaan, kokemuksen syvällä rintaäänellä !

      Poista