Sivut

18.6.2013

Sekasikiöpostaus part 2

 Juttua vähän gifien muodossa :-----))

 Tää ei kyllä oo gifi, mut huusin itelleni mp3-soittinen huuto.netistä 11 eurolla. Tarvin tämmöstä mun urheiluun, koska mulla ei oo parhaissa salihousuissa taskuja, eikä lenkeilläkään oo kivaa painava puhelin taskussa. Tämän saa kiinnitettyä hyvin toppiin. :--) Ihan järkyttäviä hintoja repivät kaupoissa näistä nykyään, enkä ees löytäny semmosta mitä etin. Kaikki mp3-soittimet oli jotain hifistelyjuttuja joilla vaan tunnutaan rahastavan... No, eihän noita nykyään kovin moni käytä. Tästä tulee varmaan yks mun tärkeimmistä tavaroista.

 Tein mansikkarahkaa. :3 Eka vatkasin 4dl kermaa vaahdoksi ja lisäsin kaks purkkia mausterahkaa. Lopuksi sitten mansikat joukkoon. Tuli aika perkeleen kalliiksi kun rahkat suunnilleen 2€ purkki ja mansikoihinkin meni rahaa 2,75€, ostin puoli litraa niitä. Koko mansikkalaatikko oli jopa neljäkymppiä, kesän mittaan kyllä yleensä saa kahellakinkympillä. Ja kyllähän nuo kermatin jotain makso.

 Ylivieskan Deviant lopettaa ( :( ) joten kävin hakemassa sieltä shokkivärejä vielä kun ehtii. Ois semmonen hiushommeliini mielessä. ;) 7,50€/kpl.

Seppälän kynsikoristeet pääsi käyttöön ! tuli ihan söpöt. :D Pitäs sitä nassuaki varmaan joskus kuvailla.

Oon ihan jumissa eilisestä salitreenistä. Sain uuden ohjelman ja oon niin tyytyväinen. :---) Uskalsin vihdoin mennä bodarien sekaan irtopainoilla temppuileen. Mun kädet on ihan sika huonossa kunnossa kun aikoinaan mulle oli 4-5kg painot ihan sopivat mutta nyt joudun nosteleen 3kg painoja. Teen niillä sellasta liikettä että nostelen kummallakin kädellä yhtä aikaa ilmaan pään päälle kädet ihan suoriksi ja lasken sitten kädet olkapäiden tasolle. Sitten taas ylös. Onhan se nyt aina raskaampaa nostaa niitä painoja ihan ylös asti mut kyllä tuo 3kg on silti niin nolottavan vähän. :D Joskus oon tehny painavemmilla punteilla mutta helpompaa sarjaa. Oon silti tosi innoissani tästä kuntokuurista! Haluaisin olla hyvässä kunnossa joskus enkä hengästyä joka ikisestä pienestäkin rehkimisestä.

2 kommenttia:

  1. nam mansikkarahkaa :3

    ootko sie sitten lihonut kun oot viime aikoina puhunu niin paljon kaikista kuntoilu juttuista...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon, kiitos sen kun muuton kotoa pois keskustaan :D ei mulla nyt se laihtuminen oo pääasia, niinkuin edellisessä postauksessa kerroinkin (vai oliko se sitä edellinen) vaan hyvät ja terveet elämäntavat ja jos ne onnistuu niin pitäis sen laihtumisenkin tapahtua itsestään :) oon tosi epäterveellisesti elänyt mm viime syksynä niin ihmekään jos ne kilot tulee, varsinkin mun geeneillä...

      Poista