Sivut

11.6.2013

Ahjola Open Air 2013

Viime lauantaina pääsin ensimmäistä kertaa kokeileen pikkuisen kuskin hommaa. Mentiin isolla lössillä Ahjolaan jonnekin Raudaskylän liepeille. Melkeen kellään ei ollu ajokorttia joten mää pääsin sitte ajamaan! Kyllähän tätä ajelua on vähän taas päässy opetteleen enemmän, viikon sisällä päässy ajamaan kolmea eri autoa niin ainakin oppii.. Kyllä mää vaan ootan silti sitä aikaa kun joskus on oma auto ja saa sillä ajella. Ei oo koko ajan hirveet paineet siitä että paskoo vahingossa jonkun muun auton. :---D

Ahjolassa oli semmonen pienimuotoinen bänditapahtuma, ladossa esiintyi kaikkia paikallisia pikkubändejä. Mehän siis mentiin kattomaan kamujen eli Status Abnormiksen keikkaa ja ei ois kyllä uskonu että pojat osaa vetää niin hyvin, ekaa kertaa kun ite niiden keikkaa olin kattomassa. Kyllä noista vielä jotain tulee ! Suurimman osan ajasta oltiin vaan pihalla puhuen paskaa ja minä olin siellä se hovikuvaaja. Pääsin heti siis kuvaileen mun uudella objektiivilla ja hyvää tuli ! En kadu putkiostosta. Meinas kyllä iskee vitutus kun muistikortti jäi läppäriin mut onneksi Elisalla oli sitten lainata mulle korttia sillä ehdolla että otan kans kunnolla kuvia, toivottavasti en tuottanu pettymystä. ;D











Sitte ite Status Abnormis:












Statuksen Facebook-sivuille pääset TÄSTÄ.

Oli mahtava ilta, kiitos kaikille mukana olleille. :) Eiköhän näitä iltoja vielä tule lisää !

2 kommenttia: