Sivut

18.7.2013

Konfirmaatio 14.7.2013

Viime sunnuntaina oli taas se päivä kun rippikoulun käyneet konfirmoitiin. :) Kesinä taitaa joka sunnuntaina olla konfirmaatiopäivä? Tähän nyt vähän kuvia meidän konfirmaatiosta. Isosten kans oli taas omakivaa kuvien muodossa!


 Lähin kirkkoon tän näkösenä. Olihan mulla tosiaan semmonen bleiseri vielä, eihän kirkkoon saa mennä olkapäät paljaina. ;)



On ne söpöjä! :D Olin iteki aika söpö sillon 4 vuotta sitte omassa konfiksessa.

 En tiiä miks minä aina jouduin keskelle näissä kuvissa. Olin muuten ainut varmaan koko kirkossa jolla ei ollu korkkareita vaan ballerinat. :D

Otettiin paljo kuvia muistoksi isosten kans!


Juurikin näin ! (y)





Sitte rippiralli ! Kierrettiin siis kaikkien halukkaiden riparilaisten kotona juhlissa laulamassa laulu :) Tulihan tuota 22 paikkaa käytyä eli melkein kaikkien kotona ja meni ilta kaheksaan. Aloitettiin siis joskus kahdentoista aikaan niin kyllähän tuota meinas illalla väsyttää kun kotia pääsi. :---D Oon kyllä ilonen kun noin moni halus meijät käymään niiden juhlissa!

Onneksi monia näkee vielä Vitiksessäkin jatkossa. :---)

2 kommenttia:

  1. hei minkälaisen kameran sää omistat? :) oon nyt harkinnu oman kameran ostoa ja olis kiva kuulla mielipiteitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Canonin EOS 600D, tosi hyvä järkkäri aloittalijalle jos järkkäriä kaipaat. :--) Mun mielestä myös se 1100D-järkkäri on ihan kelvollinen jos ei mikään himovalokuvaaja ole, ja halvempikin. Jos sitten normi digikameraa oot ettimäs niin Canonin IXUS-malliset on hyviä. En oikeen oo muilla kuvaillu kun Canonilla niin en voi oikein muita merkkejä suositella. :-D Mut Nikonillakin varmasti tosi hyviä, noi kaks merkkiähän on varmaan ne suosituimmat kameroiden osalta. Mut toi 600D jolla ite kuvaan niin maksoi viime elokuussa 600€, ostin omani siis sillon. Ja näistä riparilaisista yks sitten osti rippirahoilla samanlaisen ja sai sen vähän alta viidensadan. Et noi kyllä halpenee suht nopsaa. :D

      Poista