Sivut

31.7.2013

Harrin porukoilla

Käytiin Harrin kanssa niiden porukoilla Niemelänkylällä ja mun äiti ja pikkusiskokin tuli käymään. Sieltä tultiin myös hakemaan yks kissanpennuista pois, 5 vielä jäljellä. Jos joku on kissanpentua miettinyt niin täältä saa, luovutusiässä kaikki paitsi harmaa kisuli joka on nuorempi kuin muut. :)












Hiiiirveesti kissakuvia ! Mut pitäähän näitä nyt vähän mainostaa. ;) Jos kiinnostusta joltakin löytyy kissanpentuihin niin kysymyksiä voi laittaa kommenttiboxiin ! Minä ja Harri voidaan tietenki lähtee mukaan jos joku haluaa kissan hakea. :---) Värit: Harmaa, kirjava, kaksi oranssivalkoista ja yksi valkonen jossa vähän takapäässä harmaata. Kaikki taisi olla poikia paitsi kaks ensin mainittua.



 Petra :)

 Sara innokkaana mun puhelimen kans. :---D

 Karpoooo!

Siinä ois kaikki Harrisen lapset ja minä ja Antti ollaan sitte niitä tyttö- ja poikaystäviä. :D Antti, Karita, minä, Sara, Laura, Harri ja Petra. Nami tykkään mun uudesta hiusväristä♥

Oli kivaisa päivä!
Nyt mennään Harrin kanssa siivoomaan mun kämppää joka on ihan hirvees kunnossa, että päästään tässä pikkuhiljaa muuttaan.

PS: Muistakaahan osallistua linkkaa blogisi-kisaan edellisessä postauksessa. :) Pari anonyymiäkin on vastannut kysymyksiin mistä oon tosi iloinen! Auttaa tosi paljon kun kerrotaan kaikki hyvät ja huonot puolet ja mitä mahdollisesti tähän blogiin ihmiset haluaa lisää. :) Pystyy kehittään!

11 kommenttia:

  1. ääääää noi kisulit kuolen, iha liian söpöi :333 ja sun hiuksetki on ihanat! <3 meijän toinen emä onki taas paksuna että tääläki pentuja kohta :'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaa kissanpennut on vaan niin ihania<3 onnea teilleki pennuista ;D ja kiitos kehuista ^^

      Poista
  2. Miksi näitä söpöjä kissakuvia on jokapuolella! MUa kyllä muuten kiinnostais miuku ottaa mutta Pekka on allerginen nii ei varmaa tykkäis :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höööööhlä :DD ne on kyllä niiiin kivoja ^^

      Poista
  3. 我想吃那些貓

    VastaaPoista
  4. Luovuttaako Harrin porukat nuo kissat ilmatteeks vai maksaako ne jotaki?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan ilmaseksi ovat noita antaneet, vaikka nykyään kyllä on hyvä pyytää pieni summa, esim kymppi tai jotain :) Mutta jos oot kiinnostunu niin sieltä kyllä saa! ^^ Kahdelle pennulle vielä pitäis koti löytyä, tuolle kirjavalle joka on tyttö ja oranssivalkoselle joka on poika.

      Poista