Sivut

15.7.2013

Törmälä 5. Ripari 2013

Olin isostelemassa tuossa taannoin ja tässä olisi kuvamatskua viikolta. Oli ihan älyttömän upee porukka ja tuun kyllä tätä viikkoa muistelemaan kaipauksella. :) Meidän isosporukkakin oli iiiihan mahtava, onnistuttiin varmaan ihan hyvin tekemään leiriläistenkin riparista ikimuistoinen. ;D Mm. tän leirin kans oon ollut hiljainen blogin puolella. Oon kyllä ollut laiskakin enkä oo jaksanut ruveta tappeleen Bloggerin kanssa tai muokkaamaan kuvia. Pitäis saada siihen taas se innostus, ennen tykkäsin enemmän muokata kuvia.

 Mun nauhalenkkarit oli hukassa ja jouduin ottamaan nolot UVEX-tarralenkkarit..... Saihan nää kenkulit naurut aikaseksi. :D Mut hyvin niillä käveli ! Nauhalliset lenkkarit löytyki heti ku tulin leiriltä kotia...

 Ei päästy sisään Narniaan :o

 Tästä en sano mitään.......

 Mulla oli vissii sitte liian lyhyt toppi ? :D

 Mun omalla riparilla ei ollu häitä joten oli kivaa nähdä leirihäät nyt !

 Lättyjä omnomnom nuotiolla, kyllähän noi paremmalta maistui mitä normaalit lätyt.

 Tämä tais olla Roopen reaktio ku Maria lätkäs sen sääreen jeesusteipin palan ja se piti sit repästä :D Oltiin suunniteltu tätä jo edellisenä päivänä että vedetään Roopelta karvat ja hieno karvaton länttihän siitä jäi!

 :3

 Mää oon vissii aika lihava ku Teemu mahtu piiloutuun noin hyvin mun taakse. :D Vähänkö mulla on tukka kasvanu ainaki tän kuvan perusteella.

 k5.....

 Sori Jenna. :D

 Jaloissa jotain vikaa?

 Mun naama näyttää tässä ihan nolon ruskeelta, mutta kyllä mulla ihan oikeen sävynen meikkivoide on. :D

 Tässä näyttääki naama normaalilta...





Iltaohjelmia saatii vetää ihan kympillä ! Aaahhaha voi että oli hauskaa vetää sketsejä.

Sitte isosten kans ryhmäkuvat! Ei me olla asiallisia oikeen missään....
Nurjis ! Vitsi että mua jännitti tehä se ja adrenaliisi virtas, tää oli siis iltahartaudessa. Jänskää oli ! :-D Pääsisimpä uudemmanki kerran tekeen tän.






Kiitos kuvista kaikille kuvaaville leiriläisille ! Leiriläisten leiripostauksia löytyypi tästä ja tästä. :)

Lopuksi vielä koko leiri! Kiitos kaikille :)


4 kommenttia:

  1. Saakutin kiva blogi ja aaaah oot söppänä c:

    Eksyin blogiis kun googlasin "värinpoisto" kuvahaussa, että näin täällä tänään hehe.

    Pääsit mun kirjanmerkkeihin :'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi kivaa! ^__^ Kiitos kehuista :)))

      Hehee musta tuntuu et värinpoisto-sanalla on tänne eksyny yks jos toinenkin :DDDDD

      Poista
  2. no voihan kakka. Miks en osaa olla kaunis

    VastaaPoista