Sivut

14.7.2013

KALAJOKIVIDEO



Aattelimpa jakaa täällä tämän mun ekan Instagrammivideon :----D Olimme siis Kalajoella ja kuvattiin Harrin kans tyhmää videoo ja joku randomkoira vaan ilmesty siihen XD Aaaw ! Mutta joo, pitäis vissiin tehä jotain jännää kunnollista videota. En vaan tiiä yhtään mitä siinäki vois selittää muutako peruspaskaa.

Mutta joo en tiiä teenkö tän paskan Bloggerin takia. Ei huvita hirveesti enää ees bloggailla ku saa tapella joka ikinen kerta kuvien ja kaiken kanssa. Tää on ollu perseestä sen jälkeen ku Blogger uudistui eikä mikään toimi. Ulkoasuakaan ei saa vaihdettua paitsi hitosti vaikeemman kautta ja tarvin siihenki aina Harrin apua että joo... En tiiä missä muualla voisin blogia kirjottaa ku Bloggerissa. Tää on kiva harrastus mutta tuskaa ja vittuuntumista tuottaa nykyään ihan vaan sen takia kun Blogger on vaan niin perseestä :(

6 kommenttia:

  1. ää mä aattelin että puhuisit jo jotai! :D


    kuis se blogger ny sillai takkuaa? :o ei mulla vaan yhtään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä mää jotaki päästelin tossa ku se koira tuli mut tuuli niiiin hirviästi ettei kuulu kyllä mitään :D

      Ja mulla joo, ihan sama mitä selainta käytän :// Harriki ihmettelee ku tää on niin perseestä olevaa. Kun joillakin tuntuu toimivan ja joillakin ei sitten yhtään. En kyllä halua bloggaamista lopettaa pelkästään sen takia et tää on niin paska....

      Poista
    2. mulla toimii aina välillä ja välillä ei...

      Poista
    3. mullei tunnu toimivan sitten koskaan... :/

      Poista
  2. Blogger menee oudox ja on muutenkin huonompi ku youtube joten ei muuta ku youtubeen videopostauxia :) tee vaik semmonen esittely video

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Youtuben kautta noi kyllä tuleekin tänne :D Oli vaan siinäkin niin säätämistä saada se tähän kunnolla. Tuota videota ei esim saanu keskelle vaan tohon sivuun, huoh... Ja en halua siirtää tätä vaan vloggailuks, valokuvaus on mulle niin tärkee juttu ja tässä blogissa näkyy mun elämää niin pitkältä ajalta etten halua lopettaa :) On nii kiva aina vanhojakin postauksia lukee.

      Poista