Sivut

17.1.2011

Koulussa jee

Oon jälleen koulussa ja pääsin just mantsan tunneilta. Seuraavana olis taas musiikkia ja tuli muuten mieleen et mua pelottaa vähä tuleva musiikin laulukoe joka on joskus muutaman viikon päästä. :-D Kyllä toi muuten on mukavaa. Mulla olis torstaina seiska-kasi tunneilla kuviksen neloskurssi mut päätin että käyn sen vasta ens vuonna joten lopetan sen. Mulla on nyt niin paljo kuvista nyt keväällä, kolmos ja kutoskurssi nii ajattelin jättää ton neloskurssin ens vuodelle niin olis sillonki jotain kivaa. Videokuvausta vois vaikka myös ottaa sillon. 8) Mut ei koulusta sen enempää.

Mulla ei siis jää kun kaks päivää viikossa kun on neljään koulua, eli pääsen salille useammin ja siihen on enemmän aikaa. ^^ Aattelin että jos suinki jaksan niin vois käydä maanantaina, tiistaina, torstaina ja perjantaina. Maanantaisin on neljän päivä että sillon ei välttämättä tarvi mennä, mut muina päivinä sitte ehtii. Ja tiistai ja perjantai on mun uintipäivät, ainaki nyt toistaseks... Luulen et tulee olemaanki niin. Uimahallissa on hyvä käydä samalla suihkussa niin ei kotona tarvi tuhlata vettä. Sit kun on oma kämppä nii ei varmaan tarvi käydä ollenkaa kotona suihkussa, yritän säästää sitte joten käyn aina samalla ku käyn uimassa ja salilla. 8) Jos nyt en pääse kesäkuntoo nii en kyllä pääse millonkaan !


Tuli mielee, ulkona on ihan perkeleesti lunta enkä kestä enää. Meinasin tänäänki lintsata koulupäivän ku ei tuola pysty oikeesti pyöräileen ja jouduin oman kotitienki taluttaan ku ei tullu mitää...


AUTA KESÄÄ, SYÖ LUNTA !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti