Sivut

3.1.2011

PÖÖ

Joo otsikko kertoo taas niin paljo.
Oon tällä hetkellä koulussa, oli kahden tunnin nukkuma-aamu ja nyt pitäis jaksaa olla neljään asti koulussa.. Kaks viimestä tuntia olis tosiaan sitä musiikkia että saapa nähä mitä siitäki tulee. 8D Jos siellä jotain kitaraa aletaan joskus soittaa nii tarvin plektran ku sormet hajoo muuten.. on muistikuvia seiskaluokalta. En sit tiiä miten osaan jotai plekua käyttää.... En osaa ees soittaa mitää ! Ja joskus on se laulukoeki ja se pelottaa ku mun ääni on aina niin käheenä koska en laula ikinä. Vois alkaa avaamaan ääntä pikkuhiljaa..
Sit mul ois tänää viel matikkaa ja maantiedon kaksarit ennen musiikkia. Matikka ei innostais yhtään, nukahdin kolmen jälkeen aamuyöllä joten olo ei oo mitenkään kovin pirtee.. Ja pitäs laskee väsyneenä jotain laskuja ? Ei tuu mitään.
Koulun jälkeen ajattelin mennä Kärkkäiselle feat. mun lahjakortti ja ostaa joku hyvä ripsiväri, puuteri, meikinpoistoaine ja ehkä valkoinen kajaalikin kun toi vanha on jo pelottavan lyhyt...
Ja ainiin, mulla ja Jannella on tammikuun kestävä herkkulakko ja tipaton tammikuu ! Ja tästä päivästä se lähti. Mulla on vielä kasa suklaata kotona mut nyt ne pitää laittaa jonneki piiloon.. Hehe. Ja Jannelle tulee tuskaa ku se ei saa juoda limsaa. :---D 28. päivä ainakin toi tipaton tammikuu päättyy koska lähtään taas Iisalmeen, Hennan synttärit tiedossa. ;)

Joo tämmöinen pikapostaus tähän väliin ja kotona (jos ehdin) niin voisin tehä postauksen Iisalmen reissusta ja uudesta vuodesta. HEIPPA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti