Sivut

4.1.2011

Kuveja

Nonii! Nyt tulin laittaa näitä kuvia tänne. :--D


Tilattiin Jannen kans Crazy Factorystä koruja. Yllä on mun kaikki huulikorun pallot, uudet ja vanhat, ja alla on sit korvikset ja tommonen kiemura tappi huuleen. 8)


Tutustuin Janitaan ja otettii jotai typeriä kuvia. :D Hän opetti mua tanssimaan ja venyttelemään ku on harrastanu tanssia 5 vuotta. Ainaki oli venyvä tyttö ! En kyllä tykänny yhtään ku pojat tuli munat pystyssä kattoon ku tanssittiin ja venyteltiin siellä. -.-

Tää oli niin söpö kuva♥ Janne, Miika ja Janitaaki vähä näkyy. Munki piti olla tossa mut en mahtunu kuvaa. :D

Minä, Janne, Miika ja Janita.

Tästä en osaa sanoo kyllä mitää... :-----D

Simo ja Hennuli on söpöjä♥

Minun ja Jannen yhteiskuva. :3


Darra-aamu. Ylemmässä minä ja Janne ja alemmassa Simo. :D oli Hennalla varmaa hauskaa ottaa näitä.

Ja tässä mun karkkiloota ! Laitoin lahjapaperia ympärille, liimasin ton enkelin ja piirsin ton tekstin. Ei ollu kovin hankalaa mut tein silti varmaan 2 tuntia tuota. 8D

6 kommenttia:

  1. noniin, lisää iisalamelaisia joita tunnen :D

    VastaaPoista
  2. alan tuntee sieltä päi jo vaikka keitä :''D oli siellä talo täynnä paljo muitaki mut en niitä kuvia vihtiny sitte laittaa. :----D

    VastaaPoista
  3. onks noi ekat korvikset venytyksii vai ihan perus ?

    VastaaPoista
  4. ihan tavallisia ovat :) tekis mieli kyl alkaa venyttää mut oon laiska.... ja pelkään ettei ne mee umpeen. :D

    VastaaPoista
  5. menee ne, alle kasimilliset menee ;) mul on ollu jo kaks vuot sama koko ni se pelottaa et meneekö seuraava läpi :D

    VastaaPoista
  6. aaivan :D voiskai tuota joskus kokeilla..

    VastaaPoista