Sivut

14.1.2011

Perjantai

Luultiin ensin jannen kans että on tulossa tylsä ilta ja saadaan istua vaan kotona ja kattoo toosaa. Loppujen lopuks tulikin tekemistä ja otetaan vähä. Mulla on tietenki vaan kaks siideritölkkiä ku Jannella ei ollu rahaa hommata mulle enempää ku en ite ollu paikalla ku se hommas ! Muut saa antaa mulle vähä, kiva kattoo ku muilla on kunnolla juomista ja itelle kerkee tulla lasku.

Mut ei siitä sen enempää..

Oon ollu tänään reipas, lintsasin viimesen tunnin (koska matikan sijainen on niin huono enkä nähny järkee mennä tunnille) ja menin salille etuajassa. Ei siellä paljon muita ollu ku vanhuksia... Päälle sitte uinnit ja uin suunnilleen 500 metria, kunnes piilarit alko temppuileen liikaa ja oli pakko lähtä pois. Olisin halunnu koittaa miten kauan jaksan uida :( Huomattu se on että piilareitten kans ei oo hyvä mennä saunaan, mut muuten olisin jäätyny siellä jos en olis saanu löylyjä välillä.. Ja se piilareitten pois ja takasilaitto olis menny liian säädöks. Ilman piilareita toki olisin voinu uida, mut en mä uskalla ku nään enintään puolimetriä nokkaani pitemmälle. Sen puolenmetrin jälkeen kaikki sumentuuki ihan kivasti ja se ei oo kivaa yhtään.. Oon alkanu muutenki käyttään laseja paljo enemmän ku mun vasen silmä ei oikeen enää tykkää piilolinssistä, oonhan mä käyttäny näitä jo kaks vuotta. Ja pelkään että saan piilarikiellon jossain vaiheessa.. Ehdottomasti heti ku on mahollista niin aion mennä silmien laserleikkaukseen. Sit voisin tilata vaikka cybershopista sellasia hienoja värilinssejä bileisiin ynnä muihin. Niihin ei saa vahvuuksia joten en voi niitä vielä tilata. :/

Tulipa kunnon selitykset pelkistä piilareista ! Mut onhan tässä vähä pitkästyttävää ku Janne ja noi muut meni hakeen öölejä tuolta vähä kauempaa enkä halunnu mennä mukaa (20 astetta pakkasta) ku ne varmaan aiko jäädä tupakilleki sinne. Itsehän en sellasta harrasta (Y) joten jäin mieluummin tänne odotteleen. Varpaat jääty aika tavalla ku tultiin tänne enkä haluu jäädyttää niitä samantien uuellee !

No nyt ne tuli heippaa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti