Sivut

7.1.2011

Nonii, onnistuihan tuo eikä onneks kestäny kauan. Nyt mulla on SELKEÄ kuva vaikka ehkä vähän pieni, mut jos isomman olisin laittanu niin se ei olis sopinu tohon vaan menny noitten reunojen (mitä onkaan) yli. Tiiätte varmaan? :DDD Tai sit mun kone on yksinkertasesti ongelma.


Mut nyt kuitenki mulla on uus ulkoasu, piristävää ! Ei mikää älyhieno mut ainaki kertoo et tykkään matkailusta ja lomasta.

Ja noi Lontoo, Pariisi, New York ja joku ihme palmuparatiisi (ehehehe) on ainaki paikkoja minne haluaisin. Toi palmukuva vois olla vaikka Kalifornia (siellähän on palmuja ja hiekkarantoja?)

Mut joo eikai täs ny muuuuuta enää, mörse ! :-D

PS: Unohin kysyy, sanokaa jos tossa mun uudessa Blogin nimessä on jokin KIELIOPPIVIRHE tai joku muu virhe koska en todellakaan loista mun enkuntaidoilla. Kiitos!

4 kommenttia:

  1. ei oo kielioppivirhettä :---) eka "the" ei oo välttämätön ehkä.

    VastaaPoista
  2. joo mietinki et kannattaako se laittaa, mutku THE on niin monessa jutussa aina mukana nii jotenki aattelin että se sopii tuohon varmaan... mutta en tiiä. olkoo nyt kuitenki siinä. 8)

    VastaaPoista
  3. tätä blogin leveyttä voi säätää, kun siis puhuit tosta kuvan sopimisesta tonne, vai tarkotitko samaa mitä nyt selitän? :D

    VastaaPoista
  4. joo, ku laitoin ton kuvan tohon sillee et pienentää automaattisesti nii se tekee niistä aina niin pieniä.... että sitte tätä pitäs kaventaa nii paljo et se kuva sopii kunnolla, ja sit tää olis näyttäny tosi typerältä ja ahtaalta. :// en tiiä ehkä mun kone pienentää niitä kuvia vähä liikaa...

    VastaaPoista