Sivut

12.4.2011

Heips

Mulla ei ole yksinkertasesti ollu mitään postattavaa tässä viikonlopun aikana, oon vaan löhönny ja silleen. Oon kuitenki ollu ilonen siitä ku voi kopsutella vaikka minkälaisissa kengissä kun ei enää oo niin kylmä. :) Avokkaita ja balleriinoja en sentää vielä mee tunkemaa jalkaan... Ja huomasin myös että mun vaatekaappi on täynnä kaikkee kivaa jota oon talvella ostanu enkä oo sen takia päässy kunnolla käyttämään. Kesää odotellessa. :)

Lakkasin myös mun kynsiä, tällä kertaa kädet eri väreillä ku halusin kokeilla miten värit sopii yhteen. :D Vasemman käden sormissa on jotain pastellisävyn tyyppisiä värejä ja oikeassa sitten kirkkaitavärejä. Nimitänki näitä karkkikynsiks. :-D ja nää karkit just epäonnistu koska toi vihree oli ihan perseestä. Se oli jotenki hirveen vetistä ja hankala laittaa nätisti. Ei myöskään sopinu laittaa vihreetä ja sinistä vierekkäi ku sisällä niitä ei kunnolla erota toisistaa ja toi punanen sitte erottuu kunnolla. Lisäks punanen ja vihree sekottu joissain kynsissä vähän ja sitte tuli turhia tummia raitoja. Pitäis oikeesti hankkii kunnon siveltimet tähän hommaan ku muuten ei onnistu niin nätisti. Oikeassa kädessä etusormessa myös iho rikki, älkää välittäkö. :D




Mulla alkoi myös valokuvauskurssi koulussa ja sain kameran lainaan. Tää on Canon PowerShot SX20 IS ja tuntuu kivalta. Verrattuna mun omaan digikameraan. :D


3 kommenttia:

  1. mullaki on tossa kohti samassa kädessä haava :DD

    VastaaPoista
  2. tollanen powershot kamera on kivan pikkuruinen ja helppokäyttönen, et suosittelen opettelemaan kuvaamaan ensin sillä ennen kuin lähtee yrittämään järkkäriä. en siis väitä ettet osais käyttää järkkäriä tai ettei joku muu osaisi, vaan meinaan sitä että kun ensin alottaa esim. tästä pokkarista niin sitten on huomattavasti helpompaa jatkaa järkkärillä kun tietää sitä sun tätä jo valmiiksi :--) ja kyllä, mun on aina pakko tulla tunkemaan nokkani ja mielipiteeni kun on kyse kuvaamisesta tai kameroista :D

    VastaaPoista
  3. Julia: ite purin sitä ihoo ja se hajos 8DDD
    Ronnie: ei se haittaa, musta on vaan kivaa ku ihmiset puhuu mulle kameroista koska ite en niistä pahemmin mitää tiiä :D vaikka harrastanuki kuvausta seiskaluokalta... mut siis niin, oon ajatellu tuota just samaa koska tiiän että järkkärit on tosi vaikeita jos niihin ei oo päässy ikinä perehtyyn :D ja sen takia aattelin hommata itellekin tollasen pokkarin (jos äiti suostuu ostaan ku mulla ei oo varaa koska oon köyhä opiskelija ja jouduin viimeksiki maksaan kameran ite) niin että sillä ois sitte kiva opetella. :D ja varmasti kestäis intoki kauan ku sais vihdoin käyttää kunnon zoomia ja vois ottaa kaukaakin kuvia. omalla ixuksella siihen ei pysty.... ja sitte joskus ku tunnen olevani tarpeeks viisas kameroiden kanssa nii vois miettiä sitä oikeeta järkkäriä! mut siihen on vielä aikaa. nyt oon ilonen ku pääsen kokeilemaan muutakin kameraa ku tavallisia digikameroita. :D

    VastaaPoista