Sivut

5.4.2011

Kuvailujaa














Kuvailin siis sisällä, pihalla on kyl niin hieno ilma et vois sielläki käydä ottaa kuvia jossain vaiheessa. :) Ehkä huomenaamulla, ainaki tänä aamuna oli aivan ihana sää... Jos se aurinko paistais vielä huomennakin.
Tuon taulukuvan halusin muokata tommoseks vähä synkäks ja laatu kyllä kusi, ei voi mitään !

Tänään laskin myös matikkaa koska huomenna on koe. Tulin vaan pahalle päälle koska en osaa. -.- Enkä jaksa enää yhtään, kaks tuntia yritin ja suunnilleen koko sen ajan vaan istuin ja mietin miten niitä pitäis laskee mutta ei. Meillä on siis kaikenmaailman kulmien, ympyröiden, kolmioiden ja avaruuskappaleiden laskentaa, siis geometriaa. Enkä vaan ymmärrä miten niitä kaavoja pitäs käyttää ku niitä pitää muutella niissä vaikeammissa tehtävissä..... Mutta olkoot, en jaksa enää. Jos en osaa nii en osaa enkä mä opi vaikka mä sitä kirjaa luen, kyl se on tullu huomattua... Jos vetäis siitä kokeesta sen vitosen, ainaki oisin päässy läpi. :)

Mut ei tuu kyllä kovin hyvää rahaa sitte todistuksesta ku siinä on ruotsi, enkku ja matikka tältä jaksolta, ja niissä oon tosi huono. Uskonto ja psykologia on myös, luulen että niistä mun pitäs saada ainaki kasit. Ei oo kyllä psykologian koetta vielä ollu, saa nähä miten menee.. Mut ei se kehityspsykologia niin vaikee aihe oo ollu. :D Ja uskonnon koe meni ihmeen hyvin, etiikka oli siis kurssin aiheena ja se on mun mielestä aina ollu jotenki monimutkasta... Mut ihan hyvin se meni.

Se siitä koulusta höpöttämisestä ! Eikai mulla oikeestaa muuta ollu ku noi kuvat ja aloin höpöttää mitä sattuu. :-D Heippaa !

2 kommenttia: