Sivut

8.4.2011

Heipparallaa

Tänään onkin ollu tylsä päivä ku ei oo koulua ollu. Meillä on koeviikko menossa, tänää oli viimenen päivä mut mulle ei sattunu tälle päivälle yhtään koetta... Joten oon lagannu kotona, imuroinu koko talon, DATANNU ja yritin kattoo Seksihullun päiväkirja -elokuvaa mut sitä panemista ei kyllä kauan jaksanu kattoo. :DD Oon myös lakannu kynsiä taasen. Oon jotenki innostunu siitä. :D


Onnistu hyvin siihen asti kunnes tein ton tumman keskiviivan. Lakka oli menny jotenki vanhaks ja sitä ei kunnolla tullu, se vaan sotki ja oli vaikeeta tehä sillä.... Vois ostaa uuden tumman violetin kynsilakan joskus!


Tämmöstä päällä tänään! Ärsyttää tuo ylipitkä valkonen toppi tuola alla ku se on noin pitkä. -.- Liian pitkä. Ja hiukset edustaa ku en oo niitä jaksanu laittaa. :D

3 kommenttia:

  1. hei jos on kuivanutta lakkaa nii kannattaa laittaa sinne vähä kynsilakanpoisto ainetta! :D mun kaikki vanhat lakat on ollu iha kuivaneita mut nyt ne taas toimii:D

    VastaaPoista
  2. ai! kiitti neuvosta, vois koklata :DD
    ja meri kiitos myös kehuista. ;)

    VastaaPoista