Sivut

7.4.2011

Heibbaa

Yllätys yllätys kävin kirppiksellä ja tein ihania löytöjä !


 Tuommoset kengät, maksoivat 4 €. Ei kovin paha, nää on vähä niinku ens talvelle ku noi yhet kengät mitä käytin talvella on aika hajalla. Äitinkää ei tarvi nyt ostaa mulle uusia kenkiä ens talveks. :D Ja noissa oli tossa sisällä tommonen ihana leopardikangas!


 Kiilakorkokengät, aivan ihanat ! 2 € maksoi vaan ja olivat samassa pöydässä kun noi edelliset. Näissäki on leopardikangasta. :) Eka katoin näitten kokoo (37) ja aattelin että voi perse, eihän nää mulle mahu. Päätin silti mennä kokeileen ihan huviks ja mitä ihmettä, kengät sopi mun jalkaan täydellisesti ! Mistään ei puristanu ja muutenkin ne istu tosi hyvin, enhän mä voinu noita sinne kauppaan jättää ku noin halvallakin sain. :D

Sitte löyty myös tommonen söpö hame kahdella eurolla. :)

Sitte muuhun aiheesee, eli esittelen tässä vähän säätä (ihan vitun jännää). Oon ottanu huviksi kuvia meijän takapihalta joka päivä. No ei tässä oo ku tiistai, keskiviikko ja tämä päivä eli torstai. :D Ainaki tiistaina oli ihana päivä. Vois kyllä joskus tässä huhtikuun aikana ottaa joka päivä viikon ajan kuvan pihalta nii näkee miten se kevät siellä edistyy!



2 kommenttia:

  1. ÄÄ ihania kenkiä!! :o oon nii kateelline.. :( mistä sä oikeen noita kenkiäki revit, aina ku mä käyn kattoo nii en löyä minkäänlaisia kenkiä.. :s Nii ja btw, kyllä se kesä sieltä tulee!! :)

    VastaaPoista
  2. aa kiitos! :D en mä tiiä käyn vaan niin hitaasti läpi ne kirppikset, meni tuollaki varmaa tunti ja yliki. mut ku käy hitaasti ja kattoo tarkkaa mitä niisä pöydissä on eikä vaa kävele niillä käytävillä nopiaa nii sitte ainaki pitäs löytyä :D

    VastaaPoista