Sivut

5.3.2013

Lehtimäki

Käytiimpäs tossa Lehtimäellä Markun (joka on minun ns. isäpuoli) kotona jossa on sen mökki ja lapsuudenkoti. Ollaan käyty tuolla aina siitä lähtien kun olin 5-vuotias joten on tollakin paikalla tunnearvoa mulle :)



 Svedu-pupu tuli myös mukaan :D Voi että kävi sääliksi ku toista jännitti niin hirveesti reissaaminen :( Mut hyvin suju pupullaki kuitenki matka ja ilosesti hyppeli ja juoksenteli pitkin huonetta. Naurettiin sille Olgan kans :D





 Järvi on siis mökin rannalla ja talon lähellä, että ei oo peltoa vaan järvi tossa ja toi oikeella oleva puupläntti on saari.




Käytiimpä me Keskiselläki joka on puolentunnin ajomatkan päässä. Senkin kaupan osaan jo varmaan ulkoo vaikka paikka onki, on sen verran useesti lapsesta asti sielä päässy käymään :-D Leluosastot vaan on vähä vaihtunu vaate- ja meikkiosastolle.



 Noita tennareita toivon mukaan olis vielä kesällä tuolla, pakko saada ainaki noi vihreet !

 Äiskä oli ihana ja kustansi mulle tämmösen mekon kun makso alennuksessa vaan kympin :) Tuo on muuten kokoa L/XL, no lapuista selvis että kiinassa on tehty niin ei ihme ku on niin pienikokonen :D Muita kokoja ei ollu, niin varmaan se XS/S on ollu sen kokonen että oisin mahtunu siihen ehkä 12-vuotiaana. Tai sitte oon vaan niin pläski enkä ite tajua sitä :D

Löyty myös kynsilakkoja alennuksessa 1,50€/kpl. Yritin maksaa ite ensin mutta äiti sitte halus maksaa nää ja muutenkaan en sitte ostanu mitään tuolta omalla rahalla kun äiti oli niin avokätisellä päällä. Noo, en oo ainakaan sen apua tarvinnu ja oon saanu siltä viimeksi joululahjaksi rahaa niin ehkä se halus vähä lelliä mua :----D Eikä nuo ostokset kalliiksi tullu, toisin ku Oskun vaatteet ja pelit ja Olgan 30€ maksava huppari ! Mutta ne onki nuorempia ku minä ;)

9 kommenttia: