Sivut

6.3.2013

Make up

Ootte kivasti vinkanneet mulle postausehdotuksia, meikkitutoriaalit oli yksi ehdotus ja aattelinkin et vois semmosta väsäillä tässä joskus. Mun mielessä kummittelee edelleen se goottimeikki jota en oo saanu tehtyä, koska en oikeen tiiä minkälainen siitä tulis ja miten alottaisin. Oon nyt päätyny semmoseen cybergoottimeikkiin, jonka tekisin varmaan huomenna kun nyt meinaa tulla jo pimeä niin ei sais kuvattua sitä sitten niin hyvin. Keräsin kuitenkin muutaman meikin jotka on pääosin viimevuodelta :D Olisimpa kuvaillu enemmänkin meikkejä mitä tein, mulla oli nimittäin joskus joulukuussa semmonen ampparijätskin värinen raitameikki jonka unohdin kuvata. Se oli niin kiva että luultavasti teen sen vielä ja kuvaan sitten tännekin :) Tässä nyt kuitenkin niitä meikkejä mitä oon tehnyt:







Mikä oli sun suosikki ?

Voitte myös ehdotella mulle millaisia meikkejä haluaisitte nähdä mun tekevän. Tavoitteena olis kuvata meikin eri vaiheet niin avautuu paremmin teillekin :) Hiustutoriaalejakin olis kiva tehdä mut mahdotonta mun hiusten kanssa kun kerrostettuihin ei oikeen mitään voi tehdä! Ja kaikki donitsinutturat ja letit on kyllä niin nähty blogimaailmassa, että tuskin niilläkään tiedoilla kukaan mitään tekis :-D Eikä mun tukkaan mitään lettejä paljon tehdä.

Laitoin myös tuohon vasemmalle "tulossa"-osioon postauksia joita teen tässä lähiaikoina, noi on ihan tiedän toiveita joita koitan nyt toteutella :D

10 kommenttia:

  1. viimeinen on mun lemppari! ihanasti sopii musta silmämeikki blondin tukan kanssa. c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Munkin mielestä tommonen tumma rokkimeikki on parhaimmillaan mahdollisimman valkean tukan kanssa :)

      Poista
  2. Kaikki on tosi kivoja, eka on tosi kiva ja tuo vika kans. Nuo on kans aika hauskoja nuo sateenkaari- ja pantterikuosimeikit. Vois joskus itekki testata jotain tommosta erillaisempaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, niitä on kiva tehä ! :D Vaikka välillä tuntuu että menee hermot meikkaamisessa mut kylläpä nuo yleensä ihan onnistuu. Ja kiitos :)

      Poista
  3. Ei noista voi valita parhainta, kaikki on tosi hienoja! :o
    Kosmetiikkakouluun mars! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Ja vois kyllä olla mielenkiintosta mennäki semmoseen kouluun joskus, paitsi että ne on sairaan kalliita >X(

      Poista
  4. tuo sateenkaari meikki on ihana! hei, teeppäs semmonen videopostaus jossa toteutat jonkun tuommosen hienon meikin... niin tietää sitten mite tuommonen tehään alusta alkaen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mää osaa ! :D Tai siis olis tosi vaikee toteuttaa kun en tiiä mihin laittaisin kameran kun se on niin iso, kun pitäis kuitenki vessassa tehä kun koko ajan pitää pestä käsiä yms. Ja on ärsyttävää kun joutuisin koko ajan korjailemaan niitä meikkejä niin vittumaista kattoo semmosta videoo missä ensin tehään ja sitten pyyhitään pois ja korjaillaan :D

      Poista
    2. Videotyökalu on olemassa ;) Kopioi/liitä tai leikkaa/liitä on tooosi käteviä toimintoja! :D

      Poista
    3. mää inhoon videoiden editoimista....:D

      Poista