Sivut

5.3.2013

Vaateasiaa ja ostoksia

Tässäpäs oiskin Oriflamepaketti jonka täti toi eilen mulle.

 Sisältö: ripriväri, deodorantti, 2 kynsilakkaa, kynsikoristeet ja kaupanpäälle tumman vihreä tussikajaali.

Hyvät graffiti-kynnet sai noilla kynsilakoilla aikaan ! Tosi hyvät lakat kyllä ja halvat myös. Voin  suositella Oriflamea kaikille :)


 Punaiset pillifarkut ostin Meriltä ja joutsenpaita löytyi kirppikseltä kolmella eurolla.

Mulla pitäis tässä hiljalleen alkaa vaatekaapin uusiminen. Äiti sanoi että voisin alkaa karsimaan tavaroita ja vaatteita niin laitettais kirpparipöytää. Se myös tarjoutu maksamaan sen pöydän kokonaan ite kun laittais sinne itekin omia tavaroita myyntiin :)
Ainakin housuvarasto pitää uusia, mulla on niitä värikkäitä housuja tosi paljon mut jääny käyttämättä osa kun ne on semmosia ärsyttäviä kangashousuja jotka heti menettää muotonsa. Oon siis päättäny että värikkäät housut pitää laittaa uusintaan ja nuo punaiset sainkin hommattua vaikka semmoset mulla onkin jo ennestään. Nuo uudet on paljon paremmat päällä, kun entiset oli jotenkin hirveen paksut ja kankeat ja muutenkin ne oli menny pieneksi. Ei ne kyllä ennenkään kovin hyvät ollu jalassa vaikka menikin päälle. :D Joten nyt sitten myyn nuo vanhat housut jotka on liian pieniä ja muutenkin niitä kangashousuja suurimmaksi osaksi joista en oo enää tykännyt. Haluan semmosia housuja jotka on farkkukangasta tai ainakin lähellä sitä, ja jotka pitää muotonsa niin niitä tulee pidettyäkin.
Mulla on myös tosi pitkät jalat joten osa housuista on hieman  liian lyhyitä. Oon ennen käyttänyt 36 koon housuja ja ne on ollu mulle lyhyitä, nyt kun oon lihonnut niin ostin Meriltä noi punaiset 38 koon housut mut ne olikin sopivat - ja ennen kaikkea sopivan mittaiset. Mulle ois varmaan aina ollut 38 koon housut sopivampia, mutta ne on aina tuntunu ennen liian löysiltä, joten hyvät puolet tällä lihomisellakin on :D Onneksi monissa housuissa on kuitenki valittavissa sekä lantio että pituus, joissa mun koko on 28/34. Noissakin on eroja, joskus lantio on 27 ja joskus jopa 29, en sitten tiedä mistä johtuu? Mutta uusi ja istuvampi farkkukokoelma olis nyt kyllä uusittava. Tietenkin muitakin vaatteita lähtee myyntiin sitten kun joskus saadaan se kirpparipöytä aikaiseksi, mut ensin aijon kyllä hoitaa nuo kirjotukset pois alta.

Ajattelin jollain 2-3 € myydä noita housuja pois, että jos joku teistä on kiinnostunut ostamaan niin voisin kuvata niitä tännekin :) Voiskai sitä blogikirppistäkin joskus miettiä.

10 kommenttia:

  1. Mulla taas on ihan hirveen lyhyet jalat ja oon muutenki nii pieni nii aina housut on karsee ongelma ja lahkeet on aina liiiiian pitkät :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mieluummin liian pitkät ! :D Näyttää typerältä jos ne lahkeet on jossain nilkkojen kohalla, se on niiiin ärsyttävää.. Mut kyllä seki ärsyttää jos ne on ruttuna nilkoissa :D

      Poista
  2. joooo kuvaile niit housui c:
    vaik taidanki olla liia fattis niihi xd mut jos löytys jotai kivaa ni ainaha sitä voi mietiskellä jos ostais B)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, voisin vaikka kuvaillakin niitä tänne ! :)

      Poista
  3. mää voisin olla kiinnostunu, jos ne olis vaa vähä isompia :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näköjään yks jos toinenkin meistä lihoo :D toivottavasti kaikki ei oo liian isoja mun vanhoihin housuihin ku minäki oon jo..

      Poista
    2. Mä oon taas liian pieni koon 36 housihin, muttase ei ehkä haittais jos niistä sais hyviä sortseja. Mulla oli yhet pari kokoa liian isot housut joista tein sortsit ja sortseina ne toimi aika hyvin :D

      Poista
    3. Tuntuu kyllä olevan kaikki nyt joko ihan liian isoja tai ihan liian pieniä mun vaatteisiin !! :D Noo sää oot kyllä niin pikkunenki ettei mikään ihme että sulle menee vaan pienet vaatteet! Joskus mustakin tuntuu et ois kivaa olla alle 160 senttinen :D

      Poista
  4. ittellä on taas aina housut liian pitkät, vaikka muuten olis sopivat :D pittää aina taittaa ne lahkeet sillain pöljästi...mutta kuvaileppa huvikseen niitä tännekkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä se ongelma tuntuukin olevan just noin päin et housut on liian pitkiä :D Ja joo pittääpäs kuvailla! 8))

      Poista