Sivut

18.3.2013

Siivous ja muuta scheissee

Päätin siivota mun pikkuvessan nyt kun sain mun tädiltä tommosen väliaikasen korin, jonne laittaa kaikki tarvikkeet. Paljo kivempi siivota toi vessan pöytä nytten kun ei tarvi yksitellen kaikkia juttuja nostella jonneki muualle asuntoon. Sen takia oonkin ollu välillä aika laiska putsaan tuota pöytää :D

ENNEN

JÄLKEEN

Mulla olis aikomuksena ostaa vielä joku hienompi ja nätempi sisustuskori, isompikin mielellään kuin tuo muovikori. Kärkkäisellä on tosi kivoja, oon niitä kattellu aina kun siellä sisustusosastolla liikuskelen. Jotain tällaista suunnilleen:

Paitsi matalempaa ja ilman tuota kukkakuosia, tosi nättejä Kärkkäisellä ainakin on ollut, ens kuussa vois sitte ostaa semmosen kun on taas rahaa. Saas nähdä taas miten selviän rahatilaneeni kans ens kuussa, nytkin mulla on vähä yli 30€ tilillä mut joudun säästään sen 27. päivään kun sillon se lähtee suoravelotuksena. Käyn salilla niin kätevämpi maksaa noin, ei tule laskuja kotiin. Joten varmaan taas Harrin rahoilla elellään, mua turhauttaa... Mulla on nimittäin ollu ihan tuhona kaikkea ostettavaa mitä oon tarvinnut ja laskuja maksettavana niin aika äkkiä ne rahat loppuu, ja ruokakin on nykyään niin kallista. Tämmöstähän tää opiskelijaelämä on, mut huonomminkin voisi mennä!

Sitä paitsi repsahettiin Harrin kans lauantaina baariin, ei mulla menny sinne kylläkään kuin 13€, sisäänpääsymaksu ja kaks juomaa ostin. Valomerkin jälkeen eräs lukija ilmottautui narikan luona ja tuli halaamaan ja kehumaan mun blogia, kiitos paljon kuka ikinä olitkin! :D Musta tuntuu että näytettiin Harrin kans ihan pelleiltä siinä kun hämmennyttiin molemmat aika pahasti kun kyllähän tämä kyseinen lukija Harrinkin tunnisti kun sitäkin on aika paljon tässä blogissa nähty. Sinä kuka olitkin niin kerro vaan kommenttiboksissa jos uskallat! ;) Ja saa mua muutkin lukijat tullaa tervehtii, Ykalaiset saattaa mua jossain aina nähdä ! Muutamat onkin tulleet joskus syksyllä sanomaan että ovat nähneet mua baarissa. No, nykyään mua ei baareissa enää näy kun oon vähentäny sitä baareilua aika roimasti. Tässä kuussa ei niihinkään ole asiaa eikä varmaan ens kuussakaan, ehkä yhdesti uskaltaa käydä jos huvittaa kun meinaa tylsyttää tää Ylivieskan baaritarjonta :-D

Menipä taas ihan muihin aiheisiin tääkin postaus mutta ei se mitään !

2 kommenttia:

  1. aww vähä ihana toi lukija joka tuli tervehtiin :---DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niimpä ! lämmittää kyllä mieltä tommoset tapaukset :)

      Poista