Sivut

5.5.2013

Bileet !

Oltiin Jennalla siis tyttöporukalla, kuunnellen 80-luvun hittejä krepatuin hiuksin. Oli hauskaa mut ilta loppu kyllä liian lyhyeen :( Tajuttiin nimittäin alkaa juomaan siinä kahentoista aikaan kun laittautumisessa kesti niin kauan. Neljältä piti jo lähtee koska Janinaa tultiin hakemaan ja lähin siinä kyytillä, ku en ollu varma seuraavan päivän kyydistä. Onneksi lähin, mulla oli nimittäin hirvein lauantaikrapula ikinä... No ei ehkä hirvein, mut menee top5:een. :-D

En ymmärrä miten se yks viinipullo sai mut niin sekasi. Oon monesti juonu saman pullon enkä oo oikeastaan ollu ees kännissä. Nyt sitten eilen kun Harrin tykö pääsin niin jostain syystä kilahti päähän niin helvetisti ja siinä sitä sitte oltiin kännissä ku käki. Ja aamun olo oli kans sen mukanen... Oksensin neljä kertaa ja oon maannu koko päivän sängyssä, kympin aikaan illalla alko olo vasta helpottaan. Näemmä viinapää on menny aika huonoksi kun tuntuu että niin pienetkin määrät nousee päähän, ennen sitä sai vetää kunnolla jos kännit halus. :-D Hyvä näin niin pääsee halvalla, tuo ei maksa ku 7€ pullo mitä eilen join !

© Alko

Tämmönen viini siis kyseessä. Onko kukaan muu juonu tätä? Mun viinan ja viinien juonnit tais olla tässä, en varmasti juo tämän krapulan jälkeen muutako kaljaa ja sidukkaa ja lonkkua. :--D

Räpsittiin myös vähän kuvia alkuillasta, joista en kyllä julkaise kuin muutaman.






Asiallista rock-meininkiä! :D

PS: Huomasin muuten että kuvanlaatu on vähän kökkö, kiitos vain Blogger... Ja valo on myös aika ärsyttävä noissa kuvissa, mut sellasta se on pimeessä hehkulampun alla. :-D Enkä sitte tajunnu muuttaa asetuksia. Enkä osaa sitä valkotasapainoa jälkeenpäinkään muuttaa, tai ainakaan en oo löytäny mistään muokkausohjelmasta mistä sitä voi muuttaa. Oon varmaan aika huono. :---D

PPS: Äänestäkää mun kuvaa Rajalan kuvakilpailussa TÄSTÄ :) Oon jo mainostanu
melkoisesti mut aattelin nyt edes vähän yrittää panostaa tähän vaikken uskokaan voittoon.
Oon huomannu että näissä kilpailuissa mainostaminen on valttikortti ja ne jotka jaksaa
 mainostaa niin yleensä myös pääsee sinne kärkikymmenikköön.

4 kommenttia:

  1. Enpä oo edes nähny moista viiniä alkossa kertaakaan :o onko toi hyvää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se ihan juotavaa, paitsi nykyään tuskin enää menee alas :DD !

      Poista
  2. Ei helvetti mun tuo vääntökuva!::D jäätävä perse

    VastaaPoista