Sivut

16.3.2015

Uus tugga

Niin että vihdoin pääsin tekemään tätäkin postausta! Nytkin on oikeastaan kohta kiire ja koko päivä olisi hommaa. Näin niille vapaapäiville aina käy... Pakko hoitaa kaikki asiat silloin kun ei ole koulua.

Tällaisilla tukkaväreillä halusin loihtia jotakin kivaa.

 Ensin kuitenkin värinpoisto juurikasvuun. Olen käyttänyt tätä viimeaikoina mutta minusta tuntuu että pitäisi vaihtaa takaisin Schwarzkopfiin. Tämä ei ole ihan yhtä tehokas mielestäni ja tukan pitäisi olla mahdollisimman valkoinen jos hattarasävyillä haluaa värjätä. Nyt mun tukka on läikikäs koska olen käyttänyt tätä ja jossain vaiheessa myös Schwarzkopfin tehokkaampaa värinpoistoa. Jos kesätöitä ilmaantuu niin haluaisin käydä kesällä kampaajalla värjäyttämässä ja leikkaamassa. Ja tosiaan saada sen valkoisen tukan. Nyt en jaksa enää itse ruveta värjäilemään ja leikkomaan. Kyllähän se värinpoisto on helppoa heittää koko päähän mutta sen jälkeen pitäisi kyllä sitten leikatakin hiukset. Mun latvat on ihan jäätävässä kunnossa. Ennen leikkasin aina itse hiukseni mutta en vain jaksa enää. Ja kampaajalla käynti on ihan liian kallista. Ajattelin kestää kesään asti ja mennä sitten kun on rahaa.



 Ja color paintit päähän! Halusin värjätä toispuoleisen, tämä oli pikkusiskoni idea ja tällaistahan mulla ei vielä ole ollutkaan. ^^

 Ja tässä tulos... O___O Hienoa työtä Color  mask paint!

 Ei muuta kuin sekoittelemaan omista suoraväreistä jonkinlaista comboa. Directionsin tummansininen shokkiväri on minulla ollut jo iät ja ajat mutta uskalsin silti vielä käyttää sitä. Pitäisi ostaa uutta sinistä. :D Biozellin markettisuoravärit on ihan loistavia! Suosittelen kaikille. Harmi kun siellä ei ole sinistä värivaihtoehtoa.

 Ja tässä sekoittelemani värit.

 Tadaa! Paljon parempi kuin se ensimmäinen tulos. Pinkki kyllä tarttuu paremmin hiukseen kuin tuo sininen. Sinisestä kyllä sekoitinkin aika vaalean... 

 En muuten laittanut hiuksia oikeastaan joten ne ei ole kovinkaan nätisti näissä kuvissa... Mutta värin näkee. ^^ Katsokaa nyt noita hiirenhäntiä. D: Pitäisi oikeasti päästä leikkaamaan hiukset. Nämähän näyttäisi paksummiltakin kun vähän ottaisi noita pituuksia lyhemmiksi.

Mun uudet Pikachu-korvikset! Ne on ihanat♥

Että tällaisella päällä tulee nykyään kuljettua tuolla ihmistenilmoilla. Seuraava haave olisikin se parturi, leikkaus ja värjäys. En ole ikinä värjännyt kampaamossa tukkaa! Kuulostaa niin luksukselta. Pelottaa kyllä että kampaaja pilaa mun hiukset. XD Entä jos ei tulekaan mieleistä? Kiva maksaa yli sata euroa sitten siitä. Minkä hintaisia kampaajakäyntejä teillä on ollut? Itse haluaisin leikata johonkin vähän yli olkapäiden sellaisen revityn rokkitukan. Ja värjätä sen niin valkoiseksi kuin saa. Sitten kelpaisi värjäillä hattaraväreillä. :3

18 kommenttia:

  1. EI oo todellista... Siis noin huonostikko nuo vaaleet värit tarttu??? :( Mäkään en oo ikinä värjänny kampaajalla hiuksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noin huonosti. :D Eipä tarvi enää ostaa.. Pitäs olla ihan valkee tukka että noista jotain väriä jäis.

      Poista
  2. Mulla on vaa huonoja kokemuksia kampaajasta.. En enää ikinä mee ainakaan värjäyttämään! No tästä on jo pari vuotta mutta Jyri lupas mulle synttärilahjaksi kampaajakäynnin ja mulla oli sillon punaset hiukset joista halusin vaaleat. Nooh parin tunnin jälkeen ja 120€ laskun jälkeen mun tukka oli..ruskea!! Koska kampaaja sanoi ettei uskalla vaalentaa mun lettiä yhen vaalennuksen jälkeen lisää mutta ei voinut jättää sitä silleen joten hän länttäsi ruskean siihen o___O

    Hepexxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikäää tuohan on ihan perseestä :( Jos ei saa mitä haluaa ja sit vielä hirveen kallista... Ärsyttävää ku ne ei "uskalla", eihän se niiden tukka oo. :D Oishan ne huonot latvat sit voinu vaikka leikata vielä vaalennuksien jälkeen? Vissii kampaajalla pitäis käydä muutaman kerran muutaman viikon välein vaalentamassa jos haluaa tummasta vaaleat... Eli aika kalliikshan se tulis.

      Poista
  3. Nuo pastelivärit paintissa oli aika vähäpigmenttisiä. Testasin työkaverille niinn saatiin vähän vivahdetta aikaan. Testasin asiakkaalleni niin pinkki lähti pesussa vittuun, mutta sinisestä jäi pastelliraitaa... Ja sillonkin ne vaikutti tois kauan lämmössä. Kirkkaista väreistä testasin sinistä ja liilaa nii ne toimi ihan hyvin. Samoin keltanen ja punanen oli aika runsaspigmenttisiä, työkaveri vähä testaili ::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin oli, ei oikein jäänyt tukkaan mitään. :/ Ne kirkkaat värit varmasti paremmin toimis munki tukassa, harmi vaan ku ne on nii pieniä puteleita ettei oikee vihtis ostaa... :D

      Poista
  4. Aah, kampaamokäynnit on jotain niin luksusta :D Ihana vaan olla ja on kiva joku näprää tukkaa :3 Kallista lystiä, itselläni opiskelija-alen kanssa kampaajalla värjäys on sen 100e..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm tosiaan onhan nuo opiskelija-alennuksetkin, varmasti moneen paikkaan käy. Ja kyllähän se ois niiiin luksusta, ite ku en vielä edes ole käynyt kampaajalla ikinä värjäyttämässä! :D

      Poista
  5. Mun kommentti hävis kun painoin esikatselua..? Mut hieno tukka tuli! <3 Mistä Schwarzkopfin vaalennusaineesta oot tykännyt enemmän ku tosta Lorkusta? Voisin itekin kokeilla. :) Ja mun pitäis kans päästä leikkauttaan latvoja mutta opiskelijabudjetti..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ^^ Ja mä oon käyttänyt Schwartzkopfin sitä semmosta platinablondi-vaalennusta. :D tää:

      http://www.beautyheaven.com.au/product_images/44100/2D-NORDIC-L101.jpg

      Tolla oon saanu kaikkein vaaleimman tuloksen! Tuossa on myös tosi tehokas hopeahoitoaine mukana et saa värinpoiston jälkeen viileän sävyn tukkaan.

      Poista
  6. Ihanat hiusset. ♥ Tuo sinertävä puoli on ihana, tuommonen hohkaava.. ^^

    Ja jooooooooo, rokkitukka kuulostaa tosi hyvältä! ♥__♥

    Mä oon nuorempana aika paljon kampaajalla värjännyt hiuksia, mutta mun mielestä se on sen verran hauskaa puuhaa et haluan ite läntätä värit päähäni. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ^^ Iteki kyllä tykkäilen tästä sinisestä, välillä meinaa alkaa vihertää kyllä. :D Hopeashampolla vois toki pestä nii sais sinistä sävyä pidettyä yllä...
      Mustakin on kivaa kyllä värjäillä omaa tukkaa. :) Oon vaan kyllä tehny sitä niiiiin monta vuotta ja samoin leikannu oman tukan että en enää jaksais.. Ois kivaa kokeilla vihdoin miltä tuntuu vaan istua ja olla laitettavana.

      Poista
  7. Millon tulee paino päivitystä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Heti kun ehdin, tuonne sivupalkkiin piti lisätä tuorein paino mutta Blogger sekoilee enkä voinut kirjoittaa sinne mitään... :o Pitäisi ihan kunnon tilannekatsaus taas ottaa! On kyllä asiaa siis tulossa aiheesta.:)

      Poista
  8. Ihana kaunis Olivia :3

    VastaaPoista
  9. Joo, onhan se parturissa käynti kallista mutta sen arvoista. Ei ne aina leikkaa toivotulla tavalla mutta värjäyksen annan ammatilaisen käsiin. :) en oo koskaan itse kotona värjänny. Ja reippaasti yli 100e menee parturii, ja oon siellä 2,5 tuntia. Mutta käyn noin kolmen neljän kuukauden välein niin ei ooo paha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhhuh, se kun se maksaa yli 100 euroa niin se on niin iso siivu sitten sen yhden kuukauden opiskelijabudjetista ettei vaan ole varaa. :D Sit kun on töissä niin varmasti tulee käytyä, vielä kun luottoparturi löytyy. Oikeestaan mulla on tavallaan jo sellainen, se ei oo enää vaan töissä kun allergisoitui niille aineille. Se leikkas mun tukkaa kun olin teini ja nyt sitten kävin hänen käsittelyssään monen vuoden jälkeen ja loistavaa jälkeä jälleen! Mut tykkään itsekin värkkäillä tukkaa, nykyään kyllä kyllästyttää joten menin sitten jonkun muun laitettavaksi ja onneksi menin! :)) Teen uudesta tukastakin postauksen kunhan kerkeän!

      Poista