Sivut

9.9.2010

Heipparallaa pitkästä aikaa !

Eli en ole päässyt postaaman koska mun koneeseen tuli joku mömmö virus yli viikko sitten ja nyt se ei oo toiminnassa.. Oskullakin posahti kone, ilmiselvästi mun tuuria. Kotona en siis koneelle pääse joten oon nyt kirjastossa. :)

On kyllä ehtiny tapahtua vähän sitä sun tätä, esimerkiksi huoneiden vaihto. Meikä muutti Oskun huoneeseen, Osku Olgan ja Olga mun huoneeseen. Nyt mulla on oma pieni eteinen ja ulko-ovi, jess. ;) Niistä voi olla paljonkin hyötyä. Huone on vielä vähän kesken mut eiköhän toi järjesty kunnolla sit kun äiti tulee sairaalasta nii voin kysellä mihin noita Oskun jättämiä roinia voi laittaa. :D Esim Oskun hieno koripalloverkko on vieläkin seinällä RUUVEILLA kiinni joten minä en sitä ala irrottaan.. Ja äiti meni laittaan jonku hyllyjutun mun takanreunukselle enkä tiiä mihin sitäkään vois siitä laittaa joten saa viedä sen ite sit kun tulee. Ja jos sitä viimeistään viikonloppuna sais sen kauan odotetun läppärin kun en enää konetta omista. :D Osku sai sen mun mömmökoneen jonka äiti laittaa vielä kuntoon.

Oon innostunu kirppareistä nyt toden teolla, löysin ihanan mustan jakkutakin kokoa 34 (unelman tiukka) viidellä eurolla, ja Bye Bye Kitty -hupparin kans viidellä eurolla, joten oon todella tyytyväinen. Noi Bye Bye Kitty -hupparit on just noita erikoiskauppojen hemmetin kalliita huppareita ja toi mun ostamakin ois maksanu uutena ainakin sen 40 euroa. :D Nyt harmittaa kun ei oo rahaa, ties miten ihania vaatteita multa jää välistä kun ei oo varaa käydä kirppiksilläkään.. Seuraava kuukausiraha vasta lokakuun alussa. :/

Mutta eikai tässä muuta. Vois alkaa vähitellen miettimään uutta ulkoasua ja kuviakin vois laittaa postauksiin.. Kunhan nyt ensin saan sen toimivan koneen josta koko ajan toitotan nii ilosena. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti