Sivut

16.9.2010

Hyppytunti

Oon siis hypärillä ja on aika tylsää.. No puolen tunnin päästä alkaa seuraava tunti joten takasi kouluun. Toivottavasti saisin äikän opelta sen muistikirjan takas, tein sitä niin vaivalla niin sais tietää et oliko se edes hyvä. :D Kuviksen työhön oon kyllä ihan tyytyväinen kun sain siitä 9+ :O

Äiti laittoi mulle kakskymppiä tilille kun mun piti käydä tankilla ja sit se oli mulle muutenkin kympin velkaa. Antopa vielä 5 € ylimäärästä. :) Huomenna olis bileet tiedossa ja mun olis pitäny päästä nostaan rahaa mutku mopossa oli bensa niin vähässä etten uskaltanu lähtee sillä kylälle nostaa, olis kuitenki jättäny tielle.. Joten kävin ensin tankilla ja nyt mulla on tilillä 15 € ja alle kahtakymppiä ei pysty nostaan. :/ Pankissakaan en saa käydä nostaan kun siitä tulee äitille palvelumaksua..

Pitää varmaan jäädä sitten jollekin velkaa. :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti