Sivut

27.9.2010

Huoneen esittelyä

Tulin kotiin ku on kahen tunnin hypäri ja tässänäin kun tylsää on, niin otin kuvia joistain mun huoneen yksityiskohdista, niistä mistä tykkään eniten. 8) Ei tää nyt kovin ihmeellinen ole, muutama kuva vaan mut ei täältä mun huoneesta paljon kivoja juttuja löydykään.. En jaksa alkaa sisustaa pahemmin kun vuoden päästä jo oon ajatellut etsiä omaa kämppää.

Siinä mun kulkupelit nyt ensiksi ! :D Tänään menin pitkästä aikaa pyörällä kouluun kun aamulla oli vähän jäätä niin en uskaltanu lähtä rälläämään skootterilla.


Tossa on mun valokuvia mitä halusin laittaa esille. Sonjan rippijuhlista, mun konfiksessa otettu rippiryhmäkuva, mun ja Tanjan ikivanha kaverikuva, sekä viimesenä tollanen sähkönen kuvakehys jossa vaihtuu kuva. Siihen voi ite laittaa niitä kuvia. :) Ihan kätevä. Mä laitoin sen sitten Jannen kuvia täyteen. :D


Tossa on mun papan ampuna hirvi kun se on joskus käyny metsästää. No laitoin siihen sitten mun korut riippumaan. :D


Mun hajuvesiä, kynsilakkoja, peili, rasvoja, kynsiviiloja ja semmosta.


Mun viini- ja kossu- ja viina- ja konjakki- yms -kokoelma. :D Ne on siis tyhjiä. Jos joskus tulee kova rahapuha niin palauttaan. Eihän noita vielä paljo oo mut joskus tulee olemaan. 8)


Siinä mun rakkaat lasit.


Mun sänkynurkkaus! Siinä on kalenteri, Jannen antama geisharasia jossa oli niitä suklaita (no eiku limsaa) ja sit tollanen terveystiedon lappu, piti tehä itelleen siihen liikuntasuunnitelma. Ja sit mun kaverin tekemät JANNE ja OLIVIA -laput ja pistin ne sit tohon ja sydän väliin. 8) Niin ja tietenki noi mun leffaliput tossa.


Ja tietenkin ikioma datausnurkka.

Nojaa eikai tässä tän enempää. :D Ei mitenkään hirveesti tossa mun huoneesta ollut mut ei mun huoneessa mitään näytettävää olekaan pahemmin. Nytten vois sitten jatkaa ihanaa datausta facebookin parissa. :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti