Sivut

3.3.2011

H&M

Jälleen kerran tein kollaasin. Mutta yksinkertasesti niin ihania uutuuksia H&M:llä ! Noi kaks laukkua varsinki niin söpöjä, heti ku tuleva alennukseen ostan varmasti. :) Siis jos on rahaa.... Kyllä vaan on ongelmia ton rahan kanssa.

Äitin pisti just mulle 80 € tilille. Siitä 30 € on maaliskuun kuukausiraha, 10 € osa helmikuun kuukausirahasta jota en saanu kokonaan, 20 € junalippuihin ja 20 € e-pillereihin. Eli neljäkymppiä tosta menee pakosta ja sit noin 24 euroa oriflamen tilaukseen jonka tein kuukausi sitte ja täti tuo huomenna mulle ne tuotteet. Ja hiusväriin menee kymppi... Että siinä menee seki kaheksankymppiä. Sit ku saan matikan numeron niin tulee onneks vähän lisärahaa, äiti yrittää saada mua panostamaan kouluun enemmän sillä et saan arvosanoista rahaa aina tietyn verran. :D Nojoo passaa mulle. Nekin rahat menee varmaan johonki kirppiksille koska tavalliset kaupat on liian kalliita mulle. (Y) Ja haluan päästä jo shoppaileen...

2 kommenttia:

  1. vitsi noi on ihanat noi alemmat kengät tossa kollaasissa :-) kelpais mullekki!

    VastaaPoista
  2. niimpä. :) Kelpais raha nii vois jopa tilata joskus jotain !

    VastaaPoista