Sivut

20.3.2011

My Room

Tässäpä näitä kuvia mun huoneesta, ei varmaan paljoo eroo niistä edellisistä mut on tää mun mielestä siistemmän näkönen. :D

Laitoin noita mun kenkiä tohon takan reunalle ja taakse julisteen ettei se ruma takka näy. :D

 Laitoin tossa tuolissa ton huovan uudella tavalla ja tyynyn mukaan. Otin seinältäki vähä turhaa tavaraa pois..

 Datausnurkka :D Hyllyllä näkyy koulujutut ja valokuva-albumeja.

Sain tuolta hyllyn päältä kaikki kirjat pois joten laitoin sinne julisteita kun näytti niin tyhjältä. Sitte noita huiveja on tossa eessä ku mua ärsyttää sekaset ja värikkäät kirjat niitten takana jotka ei oo ees mun :D Mutku muualle taloon ei vaan mahu noita kirjoja. Ja kengät on tuola ylhäällä pitelemässä tuota yhtä huivia et se pysyy!

 Laitoin oveen kaks taulua ja tonne oven yläpuolelle ne kolme pikkutauluu jotka ostin kirppiseltä ihan vasta. Tossa lipaston päällä on koruteline, sormusteline ja viivalaseja (mitä ny ovatkaa) :D Ja tuota hirven päätä ei saa pois seinältä.. Täähän oli siis ennen Oskun huone että.

Sielä on pehmoleluja vaatekaapin päällä. :3

4 kommenttia:

  1. kiitos :) omasta mielestä ehkä vähä liikaa kaikkee mut en jaksa alkaa heittää kaikkee roskii :DD

    VastaaPoista
  2. Miksei ne sun korut enää roiku tossa hirvenpäässä :(? Ne oli kivasti siinä :P

    VastaaPoista
  3. noku tuo on kivempi tuo koruteline :D mut se on kyl niin täynnä et vois melkee pistää osan takasi tuonne hirveen... ja jos saa lisää koruja nii sitte ainaki.

    VastaaPoista