Sivut

16.3.2011

Iltoja

Oon istunu koko illan kotona... Syöden, verkkokauppoja selaten, huonetta järjestäen ja ruotsin kotiainetta tehden. Eli ei mitään järin jännittävää. Mut kieltämättä sain siistittyä huonetta ja sisustettua vähän lisää. :) Innostuin kun sain uuden maton (tai no vanha se on, äiti haki tuolta varastosta, sama ku mulla oli pienenä japari nyt se on mun huoneessa taas.)  Mutta nytten pari kuvaa:


Tässä tämän päivän meikki. Tällä kertaa kullan sijasta hopeaa. :D Ja jotain Oriflamen huulipunaa jonka sain joskus, Oriflamen meikkivoide, Lumene natural puuteri ja joku halpis kulmakynä. Niin ja tietenki eyeliner josta nyt en tiiä minkä merkkistä ja Lumenen ripsari.

Tein tylsyyksissäni kaks asukokonaisuutta. Ei nyt varmasti edusta mitään tyylikkäintä muotia yms, mut minä tykkään tämmösestä vähän sekavasta ja värikkäästä. Yksivärisyys on tylsää..
Mekko,sukkahousut, rusettikorkkarit, kukkakoriste hiuksiin, kaulakoru ja laukku

 
 Toppi, shortsit, leopardisukkahousut, kiilakorot, rannekoru, kaulakoru, arskat ja laukku

6 kommenttia:

  1. käytätkö aina tossa lävärissä tota rengasta ? kiinnostais nähä tapillakin se :)

    VastaaPoista
  2. joo yleensä mulla on tämmönen renkula :D noi mun tapit on kaikki liian lyhyitä ku tilattiin jannen kans vahingossa.... tai sit ne lähetti väärät ku crazy factorilla on vähä tapana tehä niin. -.-
    mutta voisin kyllä kokeilla tappiaki pitkästä aikaa ku tilasin joskus millin isomman. :D en oo ees kokeillu onko se sopiva.

    VastaaPoista
  3. koklaa ihmees : D haha eli ei kannata tilaa esim plugeja crazyfactorilta vai ?=D

    VastaaPoista
  4. en osaa sanoo mitää, ku mulle on tullu ainaki ihan väärä huulikorupallo ja varmaan väärän kokosiaki juttuja joitaki, jannella on tullu vieläki enemmän. :D mut jos tilaa nii kannattaa tilata enemmän niitä juttuja ku postikulutki 5 € ja ne kaikki jutut nii halpoja.

    VastaaPoista
  5. Muistatko mistä noi siniset korkkarit bongasit? :)

    VastaaPoista
  6. Juu, noi on kaikki H&M:ltä. :D eikä oo ees kalliit, makso 29,95 niinku yleesä hooämmän kengät. yleensä kaikissa kaupoissa kengät on tosi kalliita nii toi kolmekymppii ei loppujen lopuks oo sitte niin paljo...

    VastaaPoista