Sivut

31.3.2011

Kuvejaa

 Tänään olen siis kuvannut itseäni (hehe) ja aattelin esitellä mun aurinkolasit joissa on vahvuudet. :D Nuo on vähä hassun muotoset mut olkoon. Sain kaupan päälle sillon ku tilattiin mulle ne silmälasit. 8) Toivottavasti en oo jo esitelly noita..

Kävin myös ostaan Jannelle lahjan kun se osti mulle ruusun ja geishaa vuosipäivänä eikä mulla ollu sillon rahaa. Joten ostin sille nuo arskat mitkä se halus ja noita mässyjä joista se on sanonu tykkäävänsä. :D En sitte tiiä yrittiko vinkata jotain sillon joskus mut jotenki en usko, yleensä miehet ei vihjaa naisille jos ne haluaa jotai vaan ostaa sen ite. Mut seksistä ne varmaan jaksaa vihjailla....

Mutta joo eikai tässä mulla muuta. :D Paitsi että kävin Seppälän lisäksi Kärkkäisellä josta ostin nuo karkit ja kävin tsekkaamassa kenkäpuolen. Sikapäivät menossa sielä ja lauantaina on kenkätarjous, semmosia aivan älyttömän hienoja kenkiä kympillä! Joten kävin kattoo onko niitä siellä jo. :D Olihan niitä, ja aijon nousta lauantaina aikasin niin että varmasti saan semmoset kengät ku haluan oman kokosina! Oikea hinta oli 24,90, ihmeen halpa ku ne oli oikeesti tosi hienoja. En sitte tiiä onko kestäviä mut sit niistä pitää pitää huolta. :D

Kenkäfriikki pääsee iskemään jälleen.(Y)

2 kommenttia:

  1. Ne leopardit oli niiin perkeleen ihanat :)

    VastaaPoista
  2. jep ne oli söpöt ! 8)) aattelin kuitenki ostaa ne mustat jossa on niittejä :DDDD hiton korkeet mut eiköhän niillä kävely onnistu..

    VastaaPoista