Sivut

2.3.2011

Haiiiiir

Oon miettiny näitä mun hiuksia. Olis kiva koittaa joskus jotain pinkkiä, jos ostaisin jonkun shokkivärin tai sävytteen niin voisin saada näistä pinkihtävät. Sit olis myös kiva ku ois semmoset tumman verenpunaset ja toisaalta taas oikeen sähäkän ja kirkkaan punaset. Ei osaa päättää. :D Mut olis kiva aina vaihdella sävyjä välillä, en sitte tiedä miten se onnistuu.

Tämmönen sähäkän punanen ois hieno. Kyllähän mullakin on varmaan suunnilleen tommoset tai oli, on nää jo haalistuneemmat ja itse asiassa Jossu sanokin että nää näyttää päivänvalossa vähän pinkeiltä... Ehkä vois tosiaan ostaa jonkun pinkin sävytteen. 

Noissa kuvissa on tosi kivat pinkit hiukset. Noin pinkkejä en kyllä itelle saa, pitäs alkaa vaalentaa että ei kiitos. :D

 Tämmönen tummempi punanen olis kans hieno. Sähäkät värit on mun mielestä jotenki tyttömäisempiä ja sulosempia, toi tummempi ja luonnollisempi punanen on sitte seksikkäämpi ja naisellisempi. Saispa jossain vaiheessa kokeiltua kaikkee. 8)

3 kommenttia:

  1. oivoi ihania hiuksia kaikki tässä ! pinkki on kans mulla toivelistalla :---)
    sanooko sun kaverit sua muuten oliviaks vai onko sulla joku lempinimi ?

    VastaaPoista
  2. Mua sanotaan OLLIksi :D ala-asteesta asti nää on kutsunu mua miehen nimellä että eikait siinä... siihen on kyllä jo ihan tottunu eikä voi kuvitella että olisin joku muu ku Olli :D

    VastaaPoista
  3. no mut se on ihan söpö ;) hihi

    VastaaPoista