Sivut

25.3.2011

Mascaraaaaaa

Mulla olis mielenkiintoa kokeilla eräitä ripsareita. :) Ripsiväri on se ehdottomasti tärkein kosmetiikkatuote meikkivoiteen ja puuterin kans, ainakin mulla. Mut kulmakynääkään ei saa unohtaa ! Kuvan ja hinnat otin sokoksen verkkokaupasta.


Maybelline Volum'Express One By One -maskara, 13,90 €


 
L'Oréal Paris Volume Million Lashes Maskara, 18,20 €



 
Rimmel Lash Accelerator Mascara, 11,90 €




 

Max Factor Xperience Volumising Mascara, 17,90 €
Tähän mulla on suurimmat himot!

6 kommenttia:

  1. toi L'Oréal Paris Volume Million Lashes Maskara on iha huippu hyväää ! tai mulla ainakin, ku toi pidentää iha sikana eikä varise tai leviä yhään, mut lähteee hyvi meikkejä pestessä :-))suosittelen! :D

    VastaaPoista
  2. joo, toinen kaveri suositteli kans. :D ja on tuo kyllä sen hintanenki ! Sitte ku oon taas joskus rahoissa niin pitää kyllä kokeilla sitäkin. 8)

    VastaaPoista
  3. body shopilla on musta parhaat ripsarit, eikä niitä testata eläimillä =)

    VastaaPoista
  4. sieltä vois kyllä katella kans ! ja plussaa ehottomasti tuo ettei testata eläimillä. 8))

    VastaaPoista
  5. ite haluisin kans ehdottomasti testata tuota L'Oréalin Paris Volume Million Lashes maskaraa ja nyt oona-iinan suosittelu varmisti asiaa vielä enemmän - ostan siis seuraavaksi sitä :--) mutta siis olihan mulla ihan asiaakin! mulla on tällä hetkellä tuota Rimmelin Lash Accelerator maskaraa jonka luvataan pidentävän ripsiä näkyvästi ja kun sitä käyttää tarpeeksi pitkän aikaa, ripsien pitäisi jäädä pysyvästi edes vähän pidemmiksi. tossa vikassa en ole huomannut mitään vaikutusta (johtuu varmaan siitä ettei mun ripset ole oikein minkään väriset niin ei niistä huomaa yhtikäs mitään), mutta kyllä se pituutta ainakin tuo ja roimasti! mun mielestä toi on myöskin hyvä, jos haluaa sellaset luonnollisen näköset mutta pitkät ripset sillä toi annostelee juuuri sopivasti väriä ripsiin eikä jätä paukkuja tai mitään sellasta ylimäärästä - on meinaa monesti multa kysytty että onko mulla luonnollisesti noin pitkät ja tummat ripset :D

    VastaaPoista
  6. jooo, sitä munki pitää kyllä kokeilla joskus. :D Mullakaan ei oo täysin mustat ripset nii en tiiä huomaisko sitä että ripset kasvais, mutta on sieltä ihan ripsien "latvoista" (:D) semmoset tosi vaaleet nii ei näytä ripset nii pitkiltä, mut sitte ku tunkee ripsaria nii ilme muuttuu ihan kokonaan ku mulla on aina ollu pitkät ripset :D mutta ei kyllä todellakaa mitkää paksut...

    VastaaPoista