Sivut

7.1.2012

Minä kuvina 2009-2011

Mun koneella on kuvia vuosilta 2009-2011, jossain levyillä ois 2008-vuodestakin kuvia mut tää mun kone ei jostain syystä pyöritä niitä. Olisin ilman muuta laittanu teille kuvia siitä miltä näytin seiskaluokan puolivälissäkin :D Mut niitä en tosiaan saa käsiini, pitäis mennä jonnekin muulle koneelle niiden levyjen kans ja siirtää niistä sitten kuvia muistitikulle. Oskun koneella tää toimi viimeks. Mut tein nyt tällaisia kollaaseja. Idea on se et yhessä kollaasissa on aina minä esim. tammikuussa 2009, 2010 ja 2011. Niinkuin tässä:

Tammikuu
 Mulla oli emokausi vielä menossa tammikuussa 2009. Mulla on niin ikävä noita housuja, niistä on ratkennu tosi pahasti haarusväli eikä sitä saa enää millään korjattua :-----D Ei voi mitään. Mut voi että näytän laihalta ja missä mun tissivako on? Oisin ilonen jos voisin vielä huolettä kyyristellä noin hupparin vetoketju alhaalla. Ja mun jalat oli näköjään aika laihat. Ja tuollon vielä aattelin että oon hirvee läski. Nojaa voisin kahtoo nyt siihen peiliin.. Mut ei tuosta enempää sitten. :---D Tammikuussa 2010 näyttäis mulla olevan tukassa jotain pinkkiä pesukarhuraitaa joka on kulunut jo pois. Ikävöin tuota tukkaa! Se oli kyllä yhtä hamppua, ja mun tukka kasvaa tällä hetkellä semmosta vauhtia et kohta mulla on taas tollaset pitemmät hiukset ja vieläpä hyväkuntoset. Tammikuu 2011 oli jo punapäisyyden aikaa!

Helmikuu
 Helmikuussa 2009 mulle tehtiin pesukarhuraidat ekaa kertaa. Tuossa ne on kyllä aika epäselvät. Ja tuo mun mustavalkohuivi on menny hukkaan :( Se oli niin hyvä. Noista muista kuvista en kyllä osaa sanoo mitään ! Paitsi kiva platinablondi tuo keskimmäinen.

Maaliskuu
 Ensimmäinen kuva otettu Saksassa hotellihuoneen veskissä. Kivaisaa :-D Ihana kissankorvahuppari päällä. Haluaisin uuden semmosen! Semmoisen ison ja lämpimän. 2010 maaliskuussa tein kunnon pinkit etuhiukset. Oli ne ihanat. Noo kohta voin tehä nuo uudestaa jossai vaiheessa :) Vimpasta kuvasta ei mitään sanottavaa.

Huhtikuu
 Ensimmäinen kuva on niin paras :-----D Laitoin itelleni ihan huvinvuoksi kunnon Bill-tukan jota en ollu pitkään aikaan laittanu. Pesukarhutkin näkyy tuossa jotenkuten, mut tupeerattuna aika ihanilta. Keskimmäisessä kuvassa mulla on ihana pusero jonka hankin Tokio Hotelin keikkareissulta Helsingistä. Nyt siinä on pikkuläikkä meikkivoidetta ja sehän ei tunnetusti lähde pois. Jos tiedätte keinoja saada meikkivoiteen pois paidasta nii kertokaa ihmeessä! Tässä paidassa se on kyllä jo ollut sen yksi ja puolivuotta että paljon ei varmaan oo tehtävissä. Se on vielä just sopivasti silmän alla :---D Oon ajatellut että sen vois jotenki värjätä punaiseksi niin se näyttäis siltä niinkuin itkis verta. Tuossa on punaiset huulet tuolla naisella muutenkin niin sopis ihan hyvin ;D Vimpassa kuvassa oon just laittautunu vappupirskeisiin joten ei tarvi ihmetellä täydellistä meikkiä ja tekoripsiä. Ja tuolla täydellisellä tarkotan lähinnä sitä että oon tossa niin tällätty ku olla ja voi :---D Joskus pitää!

Toukokuu
 Tässä näkyy paremmin tuo mun pesukarhuraita. Mustat kohdat on kyllä kuluneet siitä jo tossa. Muistelen että se musta kulu mulla aika helposti tumman tumman ruskeeks, ainakin joissakin kuvissa näyttää siltä. Keskimmäisessä kuvassa leikkasin just hiukseni olkamittasiksi kun ne latvat oli kirjaimellista hamppua. Viimeisessä kuvassa kokeilin eka kertaa koko päätä pinkkinä. Tykkäsin niin tuosta pinkkifledasta! Tuo värikin on vieläpä niin intensiivinen ja pysyi hyvin ku alla oli sitä punasta kertoväriä jo ihan kivasti. Tällä hetkellä tuskin saisin yhtä hyvännäköistä pinkkiä.

Kesäkuu
 Kovat blodaukset kesän aikana ja ekassa kuvassa onkin aikamoinen hamppupesä toi mun pää. Mut tuolloin sain tuon mun ihanan minihameen joka edelleen kuuluu mun suosikkeihin! Toivottavasti mahtuu vielä kesällä päälle.... Jos ei niin saan totaalisen hermoromahduksen ja läskikohtauksen ja aloitan laihdutuksen ihan vaan siks että mahdun mun entisiin ihaniin kesävaatteisiin. En ees tiiä miten kamalaa se on ku jossain vaiheessa huomaa ettei enää mahdu viime kesän vaatteisiin. 

Heinäkuu
 Eka kuva: KATTOKAA MITÄ HAMPPUA NUO LATVAT ON. Hyi kauhia. Ei tarvi yhtään ihmetellä miks kakkoskuvassa mun tukka on paljo lyhempi :---D Viimesessä on sitten ihana sukkahousujalkaherutus, anteeksi siitä. Onneksi mulla on nuo kädet tuossa aika sopivasti, muuten tää kuva ei ois ikinä päätyny mihinkään. Mutta söpöt poskipunat :'D

Elokuu
 Ensimmäinen kuva otettu Kokkolan Hesessä. Oltiin Sonjan kans vähä shoppailemassa ja muistan ku tuolla Hesessä just oli niin hieno tapetti, et otettii sit toisistamme kuvia sitä vasten. Vaikka toi kuva nyt onkin enemmän vahinkokuva, silti ihan hyvin onnistunu semmonen :---D Vaikka mun nenä näyttääkin aika kummalliselta. Ja tosiaan, räväytin vähän ja laitoin ylle pelkkää harmaata/mustavalkoista leopardikuosia. Oli ihan kivaa :-----D Paitsi että silloin en tajunnu sitä perussääntöä että LEGGINSIT EI OLE HOUSUT, voi luoja että hävettää kun toi toppi ja huppari oli vähä liian lyhyitä...... x____x Nykyään en millään meinaa käyttää legginsejä tai sukkahousuja ilman mekkoa/hametta/shortseja. Ja jos noita ei oo niin topin pitää sitte olla kans PITKÄ. Toisessa kuvassa oon taas lisäillyt pinkit uudestaan ja mussutan synttärisuklaita. Viimeiseen ei oo oikeestaan kommentoitavaa, paitsi kivaisa tukka. 

 Syyskuu
 Tässä mulla on taas ekassa kuvassa kivasti hiukset. Ja siellä on taas jotain pesukarhujuttua näemmä :-D Tokassa kuvassa mun ihana huppari jota en oo pitkään aikaan käyttäny, vois taas repiä sen tuolta kaapista käyttöön täksi illaksi. Kolmannessa kuvassa oon taas vähä enemmän meikannut kouluun ihan huviksi kun heräsin kouluun aikasemmin ku yleensä. Muistan jopa ton! Ja muistan senki et käytin luomivärinä samaa huulipunaa mitä mulla tossa kuvassa on ihan huulilla.

Lokakuu
 Ihana tuo mun tukka taas ekassa kuvassa. Kivasti kasvanu. Tokassa kuvassa etuhiukset on kivasti ja kolmannessa kuvassa hiukset ei vois hirveemmät olla :D Aloitin tosiaan lokakuussa tukkaoperaation ja hopeashampoo sai aikaan violetin tyven ja muu tukka ihan keltaoranssi-iljetys. Ja mulla on kasvanu tukka ihan kivasti tuosta.
Marraskuu
 Marraskuussa 2009 otin ekaa kertaa pidennykset. Noi oli ihan tekokuitua, et kesti mulla kuukauden. Oli ne ihanat! Vaikka vähän epäaidot mutta silti. :----D Ois kivaa taas ottaa mut ne on vähän hankalat. Tosin ottaisin varmaan paksummasti ja leikkaisin lyhyemmäks. Tokassa kuvassa sopivasti samanlainen kampaus mitä lokakuunkin kohdalla :-D Ja viimesessä kuvassa tukka ei taas oo mitenkään ehostettu. Näköjään oon käyny ostaan suklaata joten hiukset on menny tuulessa päin persettä ja muutenkin nuo oli vielä tuollon ihan keltaset. Ainakin salamavalon kans.

Joulukuu
Nää alkaa näyttää kaikki samalta. Keskimmäisessä kuvassa näytän kyllä paljo vanhemmalta mitä tuossa uusimmassa. No kuitenki, hiusrakkaus tuo eka kuva♥ Siellä on taas pinkkiä laitettu ja hellokittyt roikkuu suussa, ihanaa (?), Viimesessä kuvassa mun boobsit näyttää kasvaneen -.- Ei sillä että haluaisin kiinnittää teidän rakkaan huomionne tisseihini, mut myönnettävä se on että mä oon LIHONUT, ei siitä pääse yli eikä ympäri :-D Ja mun pitäs tosissaan yrittää päästä yläastemittoihin takasi. Enkä mä nyt sitäkään tarkota että olisin omasta mielestäni läski, mut se vaan nyt sattuu olemaan niin tässä maailmassa että sitä laihuutta yli-ihannoidaan. 

Tässä tuli nyt aika paljo noista hiuksista puhuttua, vaikka tarkotus oli tehä vain katsaus menneisiin vuosiin tän vuoden vaihteen kunniaksi. Niinkun monet muutkin bloggaajat on tehneet. Aattelin eka tehä saman ku muutki eli kertoo kuvilla ja tekstillä siitä mitä oon tehny viime vuoden aikana, mut arvatkaa muistanko :-D No en. Joten tein sitten tämmösen vähä erilaisen postauksen. Haluaisin myös tehä kollaaseja mun ottamista "taidekuvista" (parempaakaan sanaa en keksinyt) kaikilta näiltä vuosilta. Saa nähdä jaksanko joskus alkaa värkkäämään, koska oli tässäkin vaan niin iso homma. Niin ja onhan mulla uusiakin lukijoita tullu, että saavat hekin nähdä vähän mun tukkahistoriaa, vaikka oon vähän tämäntapaisen hiuspostauksen tehnytki jo :-D Itse asiassa se oli vuosi sitten ja laitoin kuvia vuodesta 2009 ja 2010. Toivottavasti osasin nyt käyttää mahdollisimman paljon eri kuvia, etten samoja tänne pläräytä joka vuosi :D

Ja pakko hehkuttaa teille kaikille, LATASIN SALKKAREIDEN EKAN TUOTTARIN ELI JAKSOT 1-40, AAAAH♥ Sillon kun nää tuli telkkarista ekaa kertaa, olin noin 5-vuotias joten eipä Salatut Elämät sanoneet mulle sillon oikeestaan mitään. Ja Jasper Pääkkönen on siellä vähän alle kakskymppisenä namina ! Itseasiassa en ees tiedä minkä ikäisenä, mut varmasti vähän mua vanhempana. Kivaa päästä kahtoon noita vanhoja PARHAITA jaksoja. Nykysalkkarit meinaa olla vähä kakkaa.

5 kommenttia:

  1. Tätä postausta oli kiva kattella ja lueskella. Oot kyllä muuttunu aika paljon vuosien sisällä. :)

    SALKKAREITTEN EKAT JAKSOT ON PARHAITA ♥

    VastaaPoista
  2. kiva postaus! (:

    ja voin omasta puolesta todeta, että sulle passaa ehottomasti parhaiten punaset hiukset (:

    en muista ootko aikasemmin kertonu, mutta kauan ootte ollu sen jannen kanssa yhessä ja missä tapasitte? (:

    VastaaPoista
  3. hilija: Kiitos! Joo onhan tuota tullu muututtua ;DD Mut missään vaiheessa en kyllä perusteiniltä oo näyttäny, että siniset farkut+tylsä huppari. Onneksi! Ja ekat salkkarijaksot on niiiiin best!

    Anonyymi: Kiitos :)) Oon samaa mieltä siitä et mulle sopi tosi tosi hyvin noi punaset hiukset ja ehkä värjään taas joskus, mut niitä kyllästymisiä vaan tulee joten siksi sitten blondasin :D Mulla on niin vaalee naama ettei mulle oikeen muut värit passaa ku vaaleet ja punaset. Ja maaliskuun 24. päivä mulle ja Jannelle tulee kaksi vuotta! Voisin tehä siitä postauksenki :)

    VastaaPoista
  4. Oot Elokuun 3kuvassa, maailman kaunein. Sun hiukset näyttää hyviltä, sun meikki on normaalin kaunis ja sun vaatteet on ihanat just tuommosina normaaleina, ku tuo kuva tuli vastaan niin se hämmästytti täysin. Oot siinä niin kaunis ja kun sulla on yleensä vaatteissa kaikkkee kuviollista yms. juttuja niin tuo kuva on kyllä aivan ihana. :)) Ei sillä että et olisi kaunis nytki. :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Voi kiitos! :)) Onhan tuo silleen erilainen kuva että aika ylhäältäpäin ja saatan kyllä näyttääkin vähä ns "normimmalta" :----D Mulla on tuossa varmaan jotkut kuviolliset farkut kyllä, koska en voi sietää sitä että olisin väritön tai kuvioton kokonaan. Ei oo vaan kiva näyttää "tavalliselta", niinkuin vaikka esim perushuppari ja siniset perusfarkut. Voiko tylsempää olla? :D Mutta kiitos silti :)

    VastaaPoista