Sivut

25.1.2012

Mooooi!

Mä en sitten teekään sitä kysymyspostausta koska kukaan ei oo osannu laittaa mulle kysymyksiä. :DD No ei se kyllä haittaa, koska oikeestaan olisin tehny sen kysymyspostauksen vaan siks koska mulla ei oo mitään muuta postattavaa. Ei oo tapahtunu mitään pitkään aikaan ja muutenki elämä on tylsää, olis kyllä muutama juttu mitä oon ostanu tässä tammikuun aikana ja oon unohtanut kuvata ne. Voisin tehä siitä postausta nyt kun tuli mieleen :)

Oon saanu semmosen idean myös että tekisin kuvapostauksen jossa olis aiheina just näitä "tästä kuvasta tulen iloiseksi" ja "tämän tulen muistamaan aina". Tuo olis tosi kiva idea mut en oikeen tiiä et millä perusteella niitä kuvia laittaisin :-D Ei mee tän blogin kans nyt kovin hyvin mut jospa se siitä.

2 kommenttia:

  1. kyllä se siittä (: mitä jos tekisit postauksen "kaikki koruni" tms.? (:

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Tuo ois kyllä hyvä idea :)) Jos tää mun perkeleen kone alkais toimii...! Huomenna jos on aikaa nii vois kuvata ne korut :))

    VastaaPoista