Sivut

20.1.2012

Mooikka

Mulla ei oo ollu yksinkertasesti mitään postattavaa. Mulla on vaan taas tullu kaikenmailman läski-ajatukset päähän ja haluan mun mahan pois. Ärsyttävääkö? :D Koska toisaalta en todellakaan halua olla mikään pulkannaru joka näyttää 13-vuotiaalta. Mutta kukapa olis täysin tyytyväinen itteensä ikinä? Varsinkaan tässä iässä.

Pidin viime viikonloppuna ne tuparit mut ne kyllä meni ihan penkin alle koska kaikki joiden piti tulla niin ne jotenki luuli että pitäisin perjantaina ne tuparit vaikka lauantaina ne pidinkin, niin kaikki olikin sitten ollu jo perjantaina bilettämässä ja kaikki vietti krapulapäivää lauantaina eikä kellään ollu oikeen fiilistä lähtä uuestaan bilettään :----D Niin että nyt ku on perjantai niin tänne pitäs tulla väkee, ja pidetään Jessen ja Hannan yhteissynttärit myös samalla täällä niin pitäis tulla väkee ja hauskaa. Ja yritän ottaa paljo kuvia niin saisin sitte postaustakin väsättyä.

Ompa muuten kiva kirjottaa pitkästä aikaa kunnolla ! Mulle voi kyllä muitakin postausehotuksia heittää jos jollakin jotain on mielessä ettei tää blogi mee ihan hiljaseks. Mun elämässäkään ei nyt nimittäin kovin paljoa tapahdu. :S

5 kommenttia:

  1. Mua kyllästyttää ihan tosi paljo noi sun säälinkerjäys "ääh oon läski plääplää" jutut........

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Hei, mä en todellakaan kerjää mitään sääliä :D Mutta mulla on jälleen itsetunto-ongelmia ja haluan kuitenkin kertoo mun fiiliksistä täällä blogissa, tietenkin. Ja jos niin hirveästi kyllästyttää niin kukaan ei pakota sua lukemaan :D Jestas sentää.

    VastaaPoista
  3. Ja sitäpaitsi, missä kohdassa oon sanonut olevani läski, kerro mulle se :)

    VastaaPoista
  4. "Mulla on vaan taas tullu kaikenmailman läski-ajatukset päähän ja haluan mun mahan pois."

    Tää blogi on kyllä muuten todella hyvää luettavaa, mut jos ei ole oikeasti lihava, niin ei siitä tarvitse sitten vauhkota.

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: En ole mielestäni vauhkonnut tuosta asiasta mitenkään erityisesti :---D Mutta edelleen mun omaan blogiin laitan mun omia mietteitä ja ajatuksia ja kerron miltä musta tuntuu. Kyllähän muutkin tekee niin vaikka normipainoisia ovatkin. Sulla on ehkä hyvä itsetunto etkä tiiä miltä tuntuu niistä jotka OIKEESTI ajattelee itsestään näin miten minä ajattelen joten no can do. Mut mä en todellakaan rupee muuttaan mun blogia tai lopeta kertomasta mun fiiliksiä. Jos mulla on huono mieli jostain ja haluun kirjottaa niin kirjotan siitä sitten, oli aihe mikä hyvänsä ja sitä ei sun tartte sitten lukea jos on niin kyllästyttävää yms yms :-D Kukaan turhista asioista valittava anonyymi ei saa mua muuttamaan mun tapaa kirjottaa tänne et sori vaan!

    Niin ja tiedän etten ole oikeasti lihava, mutta välillä tunnen itseni lihavaksi enkä voi sille mitään.

    VastaaPoista