Sivut

2.1.2012

Kuvaaa

En oo nyt ehtinyt postailla ja nytkin on kiire kun pitäis loppu ilta lukea huomiseen kokeeseen. Menee mullakin hyvin, mentiin Jannen kans eilen kymmenen aikoihin nukkuun ja nukahettiin heti, mut kumpikin herättiin siinä puoli kolmen aikaan ja ainaki minä valvoin sen jälkeen 2-3 tuntia jonka jälkeen vihdoin nukahdin. Ainiin, näin myös hirveitä unia ja nukuin koko yön pätkissä, eli heräilin koko ajan. En tiiä miks mut mulla on nyt tullut totaalisia univaikeuksia. Ja huomenna pitäis nousta ihan helvetin aikasin kokeeseen? Huhhuh...









Kunnon naamapläjäys ku halusin tätä uutta tukkaa kuvailla. Vaalennuksestakin oli apua ja nyt on kunnon kunnon blondit hiukset. Mut siihen platinaan pitäis vielä päästä :-----D Ja tää sininen lisäys hiuksiin on myös tosi kiva. Ja noista pannusta ja kattilasta, piti ostaa Halppiksesta nuo ku ei ollu millä tehä ruokaa. Ei maksanu ku 20 € yhteensä.

Myöhäiset hyvät uudetvuodet kaikille! Mäkin ehkä saan tehtyä uusivuosi-postausta huomenna.

8 kommenttia:

  1. aikas aikas erikoiset hiukset (:

    mutta oon silti sitä mieltä, että kaikkein parhaiten sulle passaapi ne punaset hiukset (:

    VastaaPoista
  2. Miten jonku hiuksiin voikaan rakastua näin paljon...?:P Nuo sun hiukset on yli-ihanat!! Ja sopii sulle superhyvin! :) Nyt ainaki huomaa että se blondausvaiva kannatti.:)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: On aika erikoiset joo mut eipähän oo massaa :---D Ja ne punaset kyllä kieltämättä sopi mulle tosi hyvin. Oon kuitenkin ollu koko lapsuuden 14-vuotaaksi asti blondi kunnes värjäsin mustaksi, ja jotenki se blondi vaan tuntuu niin omalta. Aina siihen palaan vaikka voi olla että joskus oon taas punapää :)

    hilija: kiitos ! :))

    Milla: Kiitti ! Jep, tällasia hiuksia mää sillon suunnitelinki, että sit kun oon kunnolla saanu blondattua niin voin alkaa käyttää shokkivärejä. Vaaleet hiukset on siitä hyvät että sitä shokkiväriä voi laittaa minne haluaa koska vaalee pitää olla pää että ne tarttuu. Mustiin jos haluaa vaikka pinkin etutukan nii hirveet vaalennus-sessiot ennen sitä :S

    VastaaPoista
  4. noi sun hiukset on ihanat!♥ ja muutenki tykkään sun blogista toooosi paljon!♥

    miyyaloves.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Voi munki pitäs ostaa joku iso paistinpannu:D Mulla on semmonen pieni mis pitää jauhelihaki paistaa kahes eräs:D

    VastaaPoista
  6. Nita: joo ei noi ainakaa täällä ykan halppiksessa maksa paskaakaan! :DD ja on hyväki toi pannu ja kattila.

    VastaaPoista