Sivut

9.1.2012

Uudistuksia

Varmaan kaikki kyllä huomaa itsekin, mut tein uuden bannerin jossa on vanhoja ja uusia kuvia. Tykkään tehä sekasi tommosia et on joku mun kuva ja sitten noita muita valokuvia mitä oon ottanu. No tähän laitoin nyt itestä kolme kuvaa ku halusin pistää joka hiusväristä :---D Toi mustatukkakuva on jo yli kolme vuotta vanha. Uus taustakin tuli tuonne taakse!

En siis aijo sitä videopostausta tästä kämpästä laittaa, koska pitäis youtuben kautta tänne se ladata. Siellähän saa kyllä sen toiminnon että vaan kutsun saaneet näkee sen videon, mut yks tyyppi mulle täällä blogissa kertoi että sille oli oman videon kans käyny niin että joku oli ruvennu levittelemään sitä. Mukavaa eikö? Ja itehän en hirveesti halua mun kämppävideo leviää hirveesti :----D ! Niin että joudun kuvina sitten esittelemään tän kämpän. Harmittaa kyllä kun tää ei anna ladata suoraan kansiosta niitä videoita. Onko muilla tää sama ?

Niin että kämppäpostausta tulossa ja sitten myös muita kuvia mitä kameraan on joutunu.

5 kommenttia:

  1. siis samalla tavallahan ne sun kämppäkuvat voi levitä täältä sun blogista, kun tää kerta ihan julkinen on :D
    aikas kiva tuo sun uus banneri. (=

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Ei se haittaa mua jos nyt kuvat leviää jonnekin nettiin, mut ahistaa ajatuskin että joku rupee laittaa videoo missä kuuluu mun ääni yms yms :D Kuvia jos leviää niin eihän kukaan tiiä ees mistä ne on otettu kun kukaan ei oo siinä puhumassa, enkä mä usko että niitä kukaan lähtis tahallaan levittää. Videot on vähä eri juttu :( Mutta kiitos !! :))

    VastaaPoista
  3. ihana banneri :D ja tuo tausta :) <3 ja muuten.. sul lukee tuolla ööm mis on tietoi susta tai silleen, niin "17-vuotias ja lukion toista luokkaa käyvä punapää Ylivieskasta"...
    Punapää? :D

    VastaaPoista
  4. Saara: Kiitos! Ja ups, se punapää on näköjään unohtunu sinne ku olin vielä lokakuussa punahiuksinen :''DDD Kiitti ku huomioit nii tajuan nyt jopa vaihtaa sen vaikkapa blondiks :D

    VastaaPoista