Sivut

4.1.2012

UUSI VUOSI

Uuden vuoden kuvien laittaminen veny taas, mulla on koko ajan ihan hillitön kiire, ärsyttää. Lisäksi kärsin pahimmista uniongelmista ikinä. Johtunee viime aikasista isommista elämänmuutoksista? (Mummu ja pappa, omaan kämppään muutto.) Mut tässä nyt kuitenki muutama julkasukelpoinen kuva ja laitan nyt pääasiassa niitä missä oon itekin mukana :----D












Ei meinannu bloggeri laittaa näitä kuvia tänne, heti ku huusin VITTU nii johan alko toimii. Ja ihmettelen noita kuvia kun niissä mulla on kaikissa vaan kaljaa. Nuo on sitte varmaan aika myöhään otettu kaikki koska itehän hankin viiniä. Ja tyhminä tyttöjen kans alotettiin juomaan puoli kasilta.... mulla tais olla jo siinä kymmenen jälkeen viini loppu eikä kovin känninen olo ees. Muut sitte ihanina muut anto sitä kaljaa♥ Musta vaan niin tuntuu et noi keittiössä otetut kuvat on otettu alkuillasta mut näköjään sitte niin ei oo koska kaljat on mulla niissäkin kädessä. Olis ollu hienompaa jos kerrankin sais sen viinilasin kans posettaa. Ja EN YMMÄRRÄ miksi mun pitää aina esitellä naaman eessä noita kaljatölkkejä?? Se on aina sama homma. :------D Saampahan nauraa itelleni. Ja mähän käytin tosiaan tuommosta kivaa bilemekkoo mut kai mulla sitte oli kylmä ku piti tuommonen iso jannen läskihuppari tunkee päälle. Mut tuo huppari on ihana♥

2 kommenttia:

  1. hauskoja kuvia (:


    tuo janne on varmaan aika useesti nuin sunki päällä, miten se on tuossa viiennessä kuvassa jonku päälä :D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Kiitos :))

    Haha arvaa repesinko sun kommentille ! :D Ja ne tosiaan jotain pelleili eikä mulla oo hirviästi muistikuvia..

    VastaaPoista