Sivut

26.1.2012

 Arvatkaa mitä? Heti kun mä ragesin tästä koneesta edellisessä postauksessa niin JOHAN alko toimii! Aika jännä juttu, ehkä tää kone tajus mun pointin kun kirjotin sen tähän suoraan :----D No tässä nyt kuvia vähän mitä oon otellut.

Oon innostunut poltteleen kynttilöitä. Näitä kynttiläjuttuja oon saanu vaikka ja mistä vuosien saatossa :)

 Oon myös tehny mummusta ja papasta taulun. Pitäis saada joskus se varata tänne niin sais ripustettua tän johonkin... Nauloja kyllä on!

 Ostin tämmösiä geisha harmony -suklaita Kärkkäiseltä joskus, on siitä jo yli viikko. :--D Olivat alennuksessa ja normisti maksaa tää rasia jopa 8 euroa enkä siis oo vihtinyt ostaa. Nytten oli puolet halvemmalla niin uskaltauduin maistamaan. Hyviä olivat, vaikka aika makeita :) Ehkä se on tän rasian pointti, Voi maksaa enemmän kun nää säästyy, tai ainakaan mä en pysty montaa syömään putkeen :--D

 Tämä mulle ostettiin varmaan 9 vuotta sitten Kreetalta kun oltiin siellä kaikki ja olin sillon 8 vuotias. Hehhee nyt vasta vihtin polttaa tän ku on ollu niin nätti kynttilä :-D On mulla toinenki tämmönen.

 Ja Janne on mulle kans tunkenu sen joulusuklaita... Se ei oo vieläkään syöny niitä! No se on kyllä sipsi-ihminen, että kyllä mulle sen suklaat kelpaa :)

 Olin kynttiläkutsuilla joskus about 3 viikkoo sitten? Tilasin tämmöisen ihanan :) 

 Siihen saa myös vaihdettua noita kuvioita. Kätsy! Partylitellä (joka siis myy näitä) on hirveen kalliita nää jutut ja tänkin ostin alennuksesta, maksoi noin 15 euroa ja alkuperänen hinta oli sen 30 € että kiva kiva. Pidän muuten itekin kynttiläkutsut täällä mun kämpillä 1.2 eli ens keksiviikkona :) Jos joku on tutustunu näihin tuotteisiin ja haluaa tilata tai on muuten vaan kiinnostunu niin tänne saa kyllä tulla vaikka koko perheen kans! :D Haluun nimittäin onnistuneet kutsut ja ois kiva et täällä sitten ihmiset tekis mahdollisimman paljon tilauksia ettei turhaan se tuote-esittelijäkin sitten tuu tänne. On tänne jo muutama tulossa mut ois kiva saada enemmän porukkaa :) Ja mullekin tulee hyötyä siitä jos tulee niitä tilauksia ja jos muutkin innostuu varaamaan aikoja omiin kynttiläkutsuihin. Ne ei maksa mitään eikä tarvi oikeastaan huolehtia mistään, paitsi siitä että saa mahdollisimman paljon vieraita :) Ja ainakin muilla kutsuilla missä oon ollu, niin emäntä (tässä tapauksessa minä) ovat aina leiponeet jotain ja kunnon kahvittelut on aina. Joten sen minä hoidan myös. Niin ja ne hyödyt mulle mistä puhuin on semmosia et jos tulee tarpeeks tilauksia ja varauksia niin saatan sitte saada ilmasia tuotteita tai muita alennuksia. Ja mun rahoilla noin kalliita tuotteita ei paljon ostella. Ja nuohan maksaa sen takia koska ne ei todellakaan oo mitään muovileluja, vaan ihan kunnollisista materiaaleista tehty ja osa on tehty käsin. Että ei ihme että maksaa. Voisin nyt panna stopin tälle mun mainostukselle :---D Mut jos joku kiinnostu tästä emännöimis-hommasta tai muuten vaan niin voi kysyy kyllä lisää :)

 Tilasin myös tuoksukynttilöitä! Ihanan hedelmäinen tuoksu.

 Nää kengät löyty kirpparilta 4 eurolla. Oon halunnutki valkosia lyhyitä nilkkureita, semmoset pitempivartiset mulla jo onkin :)

Tässä onkin muuten vielä kuvaa siitä Partylite-lehdestä josta ihmiset saa niitä tilauksia tehdä. Noi kukkajutut on niiiiiiin ihania, mut ei nääkään mitään halpoja oo. Ylempi maksaa neljäkymppiä ja alempi jopa 80 € muistaakseni. Että huhhuh..

Sain semmoisen postausehdotuksen et esittelisin mun kaikki korut :) Mun on kyllä pitäny tehä se mut en oo saanu vaan aikaseks. Korvikset oonkin jo esitelly täällä mut muita koruja täällä ei varmaan oo paljon näkynyt. Joten koitan muistaa sen :) Mun pitäis muuten kirjottaa mielipidekirjoitus Kalajokilaaksoon joten voi antaa aiheita :--D Jotain vähän omaperäisempaa kun nuorten alkoholin käyttö ja tupakointi. Ja se pitäis liittyäkin nuoriin että vaikeeks menee. Mulla on jo semmonen idea itellä et kirjoittaisin koulujen lämmityksistä (vai miten se pitäis sanoa?) koska kaikki aina valittaa miten koulussa jäätyy ja oon ehottomasti yks niistä. Varsinkin näin sydäntalvella siellä tosiaan JÄÄTYY. Joten munkin neulekausi vaihtui vihdoin huppariin. Ei oo ikinä käyny näin hyvin että saisin tammikuun loppuun saakka käyttää neuleita :--D No, nyt kuitenkin oli ensimmäinen päivä hupparin kanssa. Ei siinä, tykkään kyllä huppareista mut jotenkin oon kyllästyny niihin kun oon kuitenkin käyttäny niitä 11-12 vuotiaasta asti ja koko yläasteen täysin antaumuksella rakastaen. Lukion ykkösvuonna aloin sitten kyllästyä. Vaikka on mulla niitä rakkaushuppareita paljon joita en vois ikinä hylätä!

Tuli nyt sitte taas liikaa turhaa selitystä mut ehkä se johtuu siitä etten oo päässy kunnolla kirjottaan tänne mitään. Tai voihan sitä aina välillä tulla tänne vaan selittään kaikenmailman sheissea mut varmaan lukijakunta pienenis aika paljon :-----D Mut huomenna siis korupostaus jos vaan ehdin.

3 kommenttia:

  1. jee mä ainaki ootan sitä koru postausta :D

    VastaaPoista
  2. Joo mun pitää vaan saada se aikaseksi! :D

    VastaaPoista
  3. "Ja Janne on mulle kans tunkenu sen joulusuklaita... Se ei oo vieläkään syöny niitä! No se on kyllä sipsi-ihminen, että kyllä mulle sen suklaat kelpaa :)"

    Repesin :D sipsimaha-janne :DDDDDDD

    VastaaPoista