Sivut

31.1.2012

Tekemisrikas päivä

Niinku otsikko sanoo niin tänään mulla on ollu tekemista. Vähän liikaakin jos voi sanoo. Kello näyttää 23:10 ja ehin nyt vasta ruveta postaamaan. Huomenna en ehi ja nyt on sitä paitsi fiilistä postata :)

Kävin siis koulun jälkeen kaverilla kylässä ja syötiin tortilloja (en ikinä meinaa muistaa tuota sanaa) ja uusia jaffa-keksejä ja appelsiinimehua. Oli kiva käydä vaikka aika äkkiä kävin kun äiskä oli ihana ja tuli hakemaan. Ne oli Oskun kans just postissa hakemassa Oskun uutta kitaraa jonka se tilas. Niin että ne tuli siinä samalla sitten hakemaan mut ja meninkin niitten mukana kotiin Koskipuhtoon asti ja sain vähä syyä ja tuliki maha täyteen! En oo pitkään aikaa syöny kunnollista ruokaa. Täällä omalla kämpillä syön vaan hapankorppuja (omnomnom) ja spagettia ja lihapullia ja jugurttia ja kiivejä ja klementiinejä. Noita nyt on tullu viimeaikoina syötyä eniten mutta tykkään tehä vihannessalaattiakin. Nytki ois nälkä kun on siitä jo varmaan se 6 tuntia kun oon viimeks syöny...

Kuuden aikaan illalla tulin siis kotiin ja sen jälkeen oonkin sitten mm:

- Istunu ensin koneella ja relannu vaan
- Sitten tiskaamista ja armotonta imurointia ja paikkojen siistimistä ja tavaroiden järjestelyä ja siinä meni aikaa! Koska mulla oli kaikki tavarat just siellä missä niiden ei pitäis olla.
- Kaupassa käyntiä
- Kahden pyykkikoneellisen pesemistä
- Sitten oon myös leikannu viime vuoden kalenterista kuvat ja laittanu ne keittiöön
- Lopuksi suihku ja nyt oon tässä!

Miks näin paljo vaivaa? No mulla on huomenna ne kynttiläkutsut ja haluan panostaa. Leivon jotain Tanjan kans huomenna koulun jälkeen niin illalla on sitten tuoretta syötävää :) Saa nähä mitä saadaan aikaan! Koitan muistaa niistä ruuistakin ottaa kuvat. Tällä hetkellä on tulossa 8 vierasta joka on kynttiläkutsuille ihan hyvin jo :) Saattaa tulla vielä lisääkin, en oo varma. Mut on kyllä niiiiiiin superkivaa kun saa pitää tällasia ja ite ei tarvi huolehtia muutakun että tulee vieraita ja että on syömistä ja kahvia ! Tuote-esittelijä hoitaa loput.

Sitten kuvia:

 Tämmöstä on ollu eilen ja tänään päällä. Sori nyt tuo asento mut luulin etten mahu kuvaan niin menin sitte kyyryyn :---D Aattelin ruveta ottaan näitä päivä asu-kuvia nyt ihan kunnolla koska vihdoin on tullu valosammat ilmat, lähes joka päivä paistaa aurinko ja valosa aika kestää kauemmin. Koulun jälkeen ehtii hyvin ottaa kuvat. 

 Pyykkiä oon siis pessy oikeen urakalla ja aika kovasti tuo pesukone tärisee ja hurisee ja jyskyttää koska se siirsi itte ittensä vähän turhan kauas tuosta nurkasta missä sen kuuluu olla.. Kellekään muulle käyny näin? :D

 Tässä ne kalenterista leikatut kuvat ! Tykkään ite kyllä :)


 Pari lusmuilukuvaa

 Ja tässäpä sitä pyykkiä, vaatteita ja petivaatteita.

Oon muuten unohtanu täälläkin kertoo et kävin viime viikolla ostamassa lipun Akustiikkaan Sami Hedbergkin keikalle. Ihan loistava koomikko ja onhan herra ollu täällä Ykassa useemmankin kerran :-D Ja aina on keikat loppuunmyytyjä. Tällä kertaa pääsen myös ite vihdoin mukaan ! Yksin kylläkin, Janne ei halunnukaan tulla koska sen mielestä 20 € oli liian paljon maksettavaks ja koska tää on keskellä viikkoo niin Janne on sillon yleensä yliväsyny koulun jälkeen koska sillä on niitä rakennushommia siellä koulussa. No mennään yksin sitte, ei mua haittaa :-D Äiti oli ihana ja makso mulle nyt sitten tän lipun. Mullahan ei kovin hyvin rahat riitä vielä kun Kela on niin hidas... Mun tuet kyllä tulee vielä nouseen. Sitte on varmasti paljo helpompi olla kun ei oo koko ajan rahapula. Ja äiti muutenkin lellii mua koko ajan ja haluaa käyttää mua kaupassa viikoittain etten kuole nälkään... 

 Tuommoset huopasydämet sain tuparilahjaksi Julialta, kiitos niistä! :) Niissä tuli mukana semmosta sitruunan hajusta tuoksua semmosessa pikkupullossa ja siitä sitten muutama tippa laitettiin noihin sydämiin, ja kyllä nyt tuoksuu makuuhuone kyllä niiiiin hyvälle. Ei ollu muita nauloja enkä vihti pilata näitä äitin hienoja seiniä (äitihän siis omistaa tän kämpän edelleen jos jollaki on menny ohi :D) niin laitoin tuohon valmiiseen naulaan joka oli heti tuon mun Pariisijulisteen yläpuolella.

 Ostin taikinakulhoja Halppiksesta, noi oli tommosessa paketissa ja maksoivat vaan 2,95 ! Kelpaa. Oon myös ostanut vasaran samalla hinnalla samasta kaupasta. Kyllä siellä halpaa on vaikka vaatteet on kyllä vähän kalliimpia. Sieltä on kuitenki hyvä ostaa näitä perustarvikkeita. :) Kävi muuten sen vasaran kans vähä hassusti, ostin sen ja luultavasti unohin sen sinne liukuhihnalle (WOHOO, HYVÄ MINÄ!) ja seuraavana päivänä rupesin miettiin että minnehän mä sen vasaran oikeen pistin. No ku aloin miettiin niin en ollu varma laitoinko sitä ees siellä kaupassa mun laukkuun :-D Tänään sitten kysyin et onko semmosta näkyny ja näytin mun kuittiakin, ja sain sitten tuosta vaan uuden vasaran kun se kassatäti aatteli että varmaan joku vieny sen takas sinne mistä sen alunperin otinki. Jeaa! Tästä vielä puuttus se että se vanha vasara löytyiski yhtäkkiä jostain enkä oliskaan ollu unohtanu sitä sinne kauppaan ! Olis niin mun tuuria ja niin sopivaa mun muistille. Muutenkin kämmäilen aina oikeen olan takaa ja oon kömpelö kaikessa ja omistan kaks vasenta jalkaa.

Ihmeen täys jääkaappi muuten! On ainaki ruokaaaa eikä tarvi ihan heti ostella uusia. Mulla ei ookkaan ku varmaan kymppi lompakossa (Y) Ihanaa tää opiskelijaelämä.

Mitenhän muuten jaksatte ees lukee näitä postauksia kun kirjotan niin helskutin pitkästi ? :D En vaan voi sille mitään etten osaa kirjottaa lyhyesti ja helposti vaan kaikki pitää aina selittää juurta jaksain. Se on vaan mun tyyli. Vaikka ei mua haittaa vaikka kaikki lukijat kattoiski vaan kuvat läpi, kuhan ite saan täydellisen tyydytyksen kun saan kirjottaa sydämeni kyllyydestä :D En sitten yhtään typerämmin olis voinu tuotakaan ilmasta?

8 kommenttia:

  1. Jostain syystä repesin sun pyykinpesukoneelle 8DDD XD

    heiiii värjäsitsie pinkin pois vai kuluuks se noi nopeest O_O?

    VastaaPoista
  2. mä tyksin iha sikan siit sun seinäst ku laitoit siihe ne kalenteri-kuvat :D ja mä ny yleensä aina luen sun kaikki tekstit alusta loppuun :D

    VastaaPoista
  3. ne kalenterista leikatut kuvat oli kivoja! se näyttää ihan taululta :)

    ja täälläki ois yks joka lukee aina postaukset alusta loppuun ((:

    VastaaPoista
  4. Ei kannata pistää liika täyteen sitä pesukonetta, muuten se alkaa heilumaan. :)

    VastaaPoista
  5. kiva toi kalenteri hommeli !:-)

    VastaaPoista
  6. Gisei: Hahaa hyvä et jollai on hauskaa :''DD mulla oli kyllä naurut kaukana ku tuntu et se kone kohta räjähtää! Ja mä värjäsin hiukset josta kerroin edellisessa postauksessa varmaankin, tai vaalensin näitä ja se pinkkihän lähti kävelemään siinä samalla :D Mut se on kyllä pysyny muuten tosi hyvin.

    Saara: Kiitos! Ja hyvä et jotku jaksaa lukee loppuun asti ;D

    Anonyymi: Kiitos! :)) Mäki tykkään siitä kuvatsydeemistä kyllä, tädiltäki sain kehuja :) Ja kiva et säki luet kaikki postauksen, meinaa olla tuota tekstiä nimittäin aikalailla!

    Anonyymi: Kiitti vinkistä ! Koska mulla oliki just tuossa aika täynnä se kone... :D

    Anonyymi: Kiitti!:)

    VastaaPoista
  7. Meilläki se eka pesukone joka ei muuten ees pessy pyykkejä kunnolla hyppi ja pomppi ku mikäki :D Mutta onneksi saatiin uus parempi kone sitte :D

    VastaaPoista
  8. Meeri: No tääki on kyllä aika halpa ollu mut hyvin on ainaki pessy, tosi hyvin ja myös lingonnu hyvin :D liian täyteen taisin vaan tunkee nii lähti kone kävelee..

    VastaaPoista