Sivut

3.2.2012

Päivän asua

Eilisen päivän asun unohdin kuvata mut ei se mitään :D Yritän nyt kuvata niitä kuitenkin aina kun muistan ja kerkeen. Mulla on muutenkin ollu koko viikko yhtä hulabaloota (tiistaina pääsin vasta neljältä koulusta ja pidin sen siivouspäivän jolloin pesukoneki päätti lähtä käveleen, keskiviikkona kynttiläkutsut joita ennen leivoin kolme tuntia, torstaina käytiin äidin kans Oulaisten Ojalla ostamassa mulle uusi takki ja illalla oli jo liian pimeetä ottaa kuvia) Ja nyt on tämä päivä ja mulla on koulun jälkeen kerrankin aikaa.

Ne kynttiläkutsut muuten meni hyvin, tein sitä samaa kinkkupiirakkaa mitä tein viime viikonloppunaki ja tein myös suklaapiirakkaa jonka sain nyt syötyä loppuun. Vieraatki toki söi näitä juttuja mut mulle tuliki vaan 4 vierasta vaikka piti tulla yli puolet enemmän mut tuli jotain väärinkäsityksiä ja moni luuli että ne olis vasta seuraavana päivänä :---D Mut ei se mitään, tulipahan mukava ilta!


 Tällasta siis tänään. Ylempään kuvaan piti tehä pienet sensuroinnit, voi että mua sitte ärsyttää mun tissit välillä.. Mut ei siinä, kaikilla naisilla ne on kuitenki. 

Paita H&M
Leoparditoppi/mekko H/M
Liituraitahousut kirppari
Pipo Seppälä
Villasukat jostain laatikosta kotoa!

 Tässä muuten sitte nuo paidan altapilkottavat jutut ei oo rintsikat vaan se on se mekko mikä mulla on tuolla alla. Aika toppimainen mekko niin sitä voi käyttää arkenakin. Laitoin sen tuonne alle niin peittää hyvin perseen :D Mua jotenkin ahistaa jos perse on kaikkien näkyvillä ja haluun aina et joku paita peittäis ees vähäsen. Ylipäätään tykkään pitkistä topeista, ne myös vähä neutralou mut kirahvin koipia.

 Omnomnom♥

Ja pihallahan on paistellu aurinko jooooka päivä, ihanaa :) Vaikka tuola onkin ihan saakelin kylmä.

Pakko muuten hehkuttaa tänneki, nimittäin kielikoru odottaa vihdoin muakin! Kävin tänään Deviantissa kattomassa oisko mun kaveri siellä vielä kun se on siellä tetissä. No se oli just kerenny lähtä, mut jäin sinne vähäksi aikaa rupattelemaan, koska olin itekin siellä tetissä aikoinaan :-D Niin että tunnen kyllä jo ne tytsyt jotka sitä kauppaa pitää jo niin että sinne on aina kiva jäädä vähän jutteleen. No ne on nyt ruvennu tekemään läväreitäkin siellä ja kysyin että tekeekö ne kielikoruja. Tää toinen siis tekee niitä siellä nykyään, mut kielikoruja ei vielä oo laittanu hintoihin koska on tehny niitä vaan yhen elämässään. Ne on siis ettiny sopivaa harjotuskappaletta (tässä tapauksessa minä) jolle ilmaseks vois tehä ja harjotella :---D Jippii! Enhän mä oo oottanu tätä ku sen 4 vuotta, seiskaluokalla aloin ensimmäistä kertaa haluamaan kielikorua ja nyt vihdoin voin saada sen. Pitää nyt kattoo sopiva päivä et millon meen laittamaan sen. Myöhemmin tänään oon vielä menossa sinne kun ostan niitä shokkivärejä, valkosta ja hopeaista. 


Se hopeainen siis tekis tämmösen efektin joten ois ihan pirun siisti. En tiiä miten mun tukka reagoi näihin, toivottaavasti tulis samanlainen :D Kun mulla nyt on se keltaisuusongelma kuitenkin vielä.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT. Unohin kuvata uuden takin joten otin kuvat ja tulin vielä muokkaamaan tätä tekstiä. Tällanen siis mun uus takki:



Tykkään, en ees muista millon mulla on viimeks ollu kunnon toppatakki. Varmaan joskus seiskalla. Rakastan tuota karvahuppua♥ Vähän on totuttelemista kun tää takki on aika pitkä, mut ainakin tää on kans lämmin.

10 kommenttia:

  1. Sulla oli sillon joskus aika vasta postauksessa, et mistä vois kirjottaa mielipide kirjotuksen! En sillon kiireessä kerenny kommentoida, ni nyt muistin, et kirjota jostain nuorten liikkumisesta, tai siitä kuinka me syödään roskaruokaa ja juodaan pärinää :DD

    ja tosi kiva blogi! :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Kiitti ideasta! Tuosta voisin kyllä hyvinki tehä postauksen :)) Ja kiitti kehuista!

    VastaaPoista
  3. Hei pakko sanoo että sulla on ihan mielettömän nätit silmät ! :o Oon niiin monesti kattonu ja on pitäny kommentoija mutta se on jotenki jääny :<
    Ja nuo sun hiukset on nyt ihan tosi kivat :)

    VastaaPoista
  4. Hilla: Voi kiitos! :)) Silmät onki semmonen asia johon oon tyytyväinen kunnolla, mihinkään muuhun en mun kropassa ookkaan :'D ja oonhan mää silmistä saanu kehuja ku nää on niin isot ja siniset. ja ulkomailla tulee miehiltä kommenttia kovasti ku ei ne kovin usein nää vaaleita ja sinisilmäsiä naisia 8D Mut kiitos paljo kehuista!:)

    VastaaPoista
  5. Haa mullaki toi h&mn raitapaita♥ se on rakkautta♥ taas vaihteeksi sulta yksi aivan ihana postaus! :)
    Lisää odotellessa!

    cestlaviemiyya.blogspot.com ♥

    VastaaPoista
  6. ihana takki ! (:
    ja xd ota sit siit sun kielest kuva ku saat sen lävärin XD

    VastaaPoista
  7. miyya: Mäki tykkään tosta H&M:n raitapaidasta, se on niin helppo pukea ja muutenkin on kiva :) Ja kiitti hirveesti kehuista! :)

    Saara: Kiitti! ja juu kyllä ajattelin kuvata sen sitten ;D vähän jänskättää.

    VastaaPoista
  8. muo jänskättää íha sunki puolest :D:D:D:D:D

    VastaaPoista
  9. Minkälaisia lävistyksiä ne siellä laittaa? Laittaako napa- jatai nenäkoruja?

    Ja paljon mahdollisesti maksais se kielikoru jos laitat?

    VastaaPoista
  10. Meeri: Ne laittaa siellä ihan KAIKKEE :) ja hinnat on vissii aika samaa ku pibullissa eli varmaan kielikoruki olis sen neljäkymppiä luultavasti. Kiva vaan ku saan ilmaseksi sen nyt! Nenäkorun luulis olevan ees 5 € halvempi mut en oo ihan varma :D ja napaan ne kans laittaa. Deviantin sivuilla varmaan on niitä hintoja ku en ite muista :)

    VastaaPoista