Sivut

18.2.2012

Moikka

Eilen oli kyllä tekemisrikas päivä. Oon nyt sitten kaikki Wanhojen tanssi -näytökset kun olin kuvaamassa niitä :-D Yläasteella oli mukava käydä, siellähän ne kolmet tanssit esitettiinkin joiden jälkeen meille lukion tokaluokkalaisille oli juhla-ateria. Oikeestaan kukaan ei ollu melkeen jaksanu tulla kouluun niistä jotka ei tanssi. Vaan ne joilla oli jotain hommaa siellä. Esim. jotku vartioi vieraitten takkeja kun viime vuonna oltiin pöllitty vaikka mitä. Mulla oli se kuvaushomma ja jotku myi lippuja. Ne joilla ei ollu mitään niin jäivät sitte varmaan kaikki kotiin nukkuun :-D Mulla oli kyllä kivaisaa, aamulla sain mun maalauksen valmiiks kuviksen tunnilla jonka jälkeen menin kuvaamaan vauvapäivää. Se on siis se että ykkösluokkalaiset pukeutuu vauvoiksi ja on kaikkee hauskaa :-D Sitten loppupäivä oliki wanhoja.

Mulla ei nyt oo mitään kuvia oikeastaan omalla kameralla, koska käytin koulun järkkäriä. Oli ihana kuvata järkkärillä♥ Millonhan saisin hankittua itelle sellasen. Äiti ei todellakaan ikinä tuu ostaan mulle järkkäriä. Mut sittehän siitä on vielä onnellisempi kun se on ite hankkinu :-D

Eilen illalla pikkusiskoki tuli mulle yöksi tänne kämpille ja katottiin Voice of Finland ja Viidakon Ykä -leffa. Toi Ykä on niin pirun hyvä, mulla on typerä huumorintaju mut hyvä vaan koska lapsille tuo oliki vähä tarkotettu ehkä. :---D

Mutta joo eipä tässä muuta, kuhan tulin jotain selittään kun on tylsää... Nyt jatkan niistämistä ja yskimistä ja kuolen tylsyyteen. Onneks kello on joka 17:30!

6 kommenttia:

  1. eikö toi kämppä oo vähän turhan iso sulle? mikset ota esim. jotain kaverias vuokralaiseksi, niin ei olis ainakaan niin tylsää :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Ei tää oo yhtään iso :) Kiva vaan kun on tilaa. Ja äiti ei kyllä ikinä suostuis ottamaan tähän ketään vuokralle, täähän on siis sen kämppä :D Mutta toisaalta olis kyllä mukava jos olis aina joku täällä. Veikkaan kyllä ettei se joku kestäis sitä ku Janne on täällä koko ajan yötä ja kun on vaan tää yks makuuhuone niin niin... :D

    VastaaPoista
  3. mikä se sun oliks se Olympoksen kamera sitte on ? (: ja oliks se se viidakon ykä, mis niiku on se Ursula ja sitte siin lopus se Ykä pelastaa sen laskuvarjoilijan sielt jostai sillalt xd ?

    VastaaPoista
  4. Saara: Olympus joo on mun kameran merkki :) Ja toi Ykä on just toi leffa, ihan paras :'DDD

    VastaaPoista
  5. joo okei mä katoin sitä Ykää aina pienen oikeesti kooko ajan xd <3

    mut siis meinaan et eiks se olympoksen kami sit oo järkkäri tms ku emt eiks se vähä näytä järkkärilt..? emt mä oon vaa tyhmä :D

    VastaaPoista
  6. Saara: Toi mun kamera on semmonen puolijärkkäki, mun mielestä saa ihan tarpeeks hyvälaatusia kuvia ja salamaki on ihan hyvä :)) kyllä mulle tietenki järkkäri kelpais ku oon sitä valokuvausta harrastanu, mut normikäyttäjille tää olympus on kyllä hyvä. vaikka semmonen pieni tavallinen digikamera vois olla tietenki kätevämpi jos ei kuvaile paljon :D

    VastaaPoista