Sivut

23.2.2012

Moikka taasen

Arvatkaa mitä? No kävin taas shoppailemassa. Ylivieskassa tietysti tällä kertaa. Heräsin joskus vähän ennen kahtatoista ja mulla oli jotenki semmonen fiilis et nyt on kyllä pakko lähtä käveleen Kärkkäiselle päin. En tiiä mikä siinä oli mutta jotenkin vaan tuntu että nyt pitää päästä haukkaamaan happee, kahen kilometrin kävelymatkahan sinne on täältä keskustasta missä asun. No kannatti mennä, koska löysin nämä:

 Voitteko uskoo??? Keltaset PILLIFARKUT vihdoin! Ja vielä YLIVIESKASTA??? Olisitte nähny mun ilmeen kun näin nämä Kärkkäisellä. Silmät suurina kävelin hitaasti näiden luo ja hypistelin ihan onnessaan, sitte nappasin käteen ja kiikutin sovituskoppiin. Tietenkin näiden piti osottautua ihan täydellisiksi jalkaan ja nää on muutenki hyvännäköiset kun nää on niin mahottoman pillit. Kyllä nyt joku suurempi taho on mun puolella kun oon löytäny tämän viikon aikana suunnilleen kaiken mitä oon niiiin kovasti halunnu jo pitkään: Hopeiset farkut, vihreät, oranssit ja keltaset farkut (nyt mulla on kaikki värit!), kiiltävän neulepuseron ja ylihienoja mekkoja joita oon koittanu myöskin metästää vähän sieltä sun täältä. Ja kaikki vielä suhteellisen halvalla ja osa alennuksesta. Nämä keltaset yksilöt maksoivat 29,95 € eli saipa taas pulittaa, mut olisin ollu suoraansanottuna täysidiootti, idioottien idiootti jos olisin jättäny nää sinne kauppaan. Näiden farkkujen takia mun päivä on ollu ihan huippu.

 Kirpparilla kävis myös pyörähtään ja tämmönen ihana Hell Bunny-merkkinen hame löytyi sieltä! 3 € sain pulittaa tästä, eli melkeen ilmaiseksi, nää kun maksaa oikeesti varmaan sen 35-40 € että oon kyllä ihan sikatyytyväinen. Ja vielä kun keltasta on näissä molemmissa uusissa vaatteissa, niin tulee vaan niin ihana kevätfiilis. Mulla ei muutenkaan oo keltasia vaatteita muita kun yks ainoo kesätoppi. Että kelpaa!

 Tässäpä näkyy mun tämänpäivän fiilis. Ja uudet hopeiset farkut sekä neule pääsi päälle! Noi farkut näyttää aika kivasti legginseiltä päällä ja muutenkin noi on ihanan tiukat, mut ei kiristä mistään. Sori kun noi mun villasukat on aika perseesti jaloissa :D Ja alla on muuten se mun uusi musta toppimekkokin.


Mulla on ollu tänään ihan superhyvä päivä. Mun uudet keltaset farkutkin on ihan superit! En oo ehtiny ees syödä vielä mitään tänään ja kello on kohta viis.... Tän postauksen jälkeen meenki sit jääkaapille ja teen hirveesti ruokaa ja syön suklaata ja vietän kivan loppupäivän lukemalla huomiseen hissankokeeseen ja kattomalla telkkaria. Oon niiiiiin hyvällä tuulella! Mua ei oo mikään materia ennen saanu näin iloseks, mut noi keltaset farkut teki sen :D Oonhan mä muutenki aika materialisti, ja nyt mun on pakko olla ostamatta mitään, koska oon shoppaillu säädyttömän paljon tällä viikolla. Vaikka oonkin löytäny kaikki mitä oon aina halunnu, niin silti nyt pakotan itteni sisälle enkä mee enää minnekkään muualle ku ruokakauppaan :D

2 kommenttia:

  1. :D aika hyvä sattuma, et löysit ne farkut :D

    höh miks tääl porvoos ei koskaa löydä kirppareilt mitää kivaa !!
    sä löydät niiku kaikkee mahollist siistii ja viel halval ja tääl on vaa jtn aatamin aikasii kenkii ja vaatteit ja hyihyihyi x)

    VastaaPoista
  2. Saara: Niimpä sanoppa muuta :D ihan sairaan hyvä tuuri mulla tai jotain. :D

    ja täälläki on kirpparit täynnä kaikkee vanhaa, mut silti on myös tosi paljon kaikkee nuorten vaatteita, semmosia perus H&M, Gina Tricot, Only, Seppälä jne. Mut huono juttu kuitenki jos sielä ei oo mitää semmosia, siinä säästää nimittäin paljo ku löytää halvalla samoja vaatteita mitä netistä pitäis tilata kalliimmalla. ja muutenki oon monesti löytäny semmosia juttuja mitä oon joskus ihaillu netistä, sitte ne menee pois myynnistä ja onki sitte sattunu löytymään halvalla kirpparilta:D

    VastaaPoista